Katern afdrukken in Word for Mac

Status
Niet open voor verdere reacties.

Willemmaaskant

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 apr 2019
Berichten
2
Hallo,

Ik heb een Word bestand waarmee ik een boekje (katern) wil afdrukken.
Landscape 2 pagina's per A4
Omdat het als een boekje afgedrukt wordt staat (bij 12 bladzijde's) pag 1 en 12 (links)op dezelfde pagina.

Met dit bestand kan ik prima boekjes afdrukken.

Nu wil ik een veel dikker boekje afdrukken van 52 pagina's

Na het vullen van de pagina's drukt hij pag 1-28 als eerste af en vervolgens 29 -52 er achter.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling
Want op pagina 1 moet pagina 1 en 52 (links) verschijnen

Hoe krijg ik dit goed afgedrukt... zie bijlage
 
Wil best kijken, maar ik zie geen bijlage :). Maar op basis van je verhaal vermoed ik dat je met secties werkt die niet goed zijn ingesteld.
 
katern

uploaden lukt niet, hij upload het wel, maar het verschijnt nergens in het venster...
 
Een screenshot van 52 pagina's? Lijkt mij niet handig :). Zet het document anders in een zipje en probeer het nog een keer. Maar Word documenten (zeker als er geen macro in zit) moeten gewoon kunnen. Maar je moet na het uploaden ook nog op een onleesbare knop drukken. Heb je dat wel gedaan?
 
En wat denk je daaraan te zien? TS zal heus wel 52 pagina's afdrukken :).
 
Na het vullen van de pagina's drukt hij pag 1-28 als eerste af en vervolgens 29 -52 er achter.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling
Dat ligt niet aan die 52 pagina's. die we moeten zien.
Als je ze niet allemaal kan afprinten in een beurt, heb je een printer instellingsprobleem. Zeker als ze genummerd zijn.
 
Vind ik een hele vlotte conclusie, vooral omdat je niet eens weet welke printer Willem gebruikt :). Want dan zou het probleem ook bij andere grote documenten moeten optreden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan