van pop3 naar imap met hccnet

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcel0138

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2008
Berichten
165
Googlen geeft als antwoord dat alleen het poortnummer van 995 naar 993 ssl?tls veranderd moet worden. De server blijft de naam pop.hccnet.nl houden. Ik krijg toch een foutmelding en Thunderbird geeft aan dat 995 standaard is.
 
Daar heb ik al gekeken maar daar staat het antwoord niet bij. Alleen de gegevens die ik hierboven al had vermeld maar die werken dus niet.
 
Zoals al eerder vermeld heb ik daar al gekeken en ook op de link https://www.hcc.nl/helpdesk. De hcc verwijst steeds naar de diverse scholen. De scholieren zullen best verstand hebben van computers, hard en software en ook van mail uiteraard maar niet van het specifieke probleem om bij hcc over te stappen van pop3 naar imap. Dit zou beantwoord moeten worden door een helpdesk van hccnetl of misschien valt hccnet wel onder kpn. Thunderbird zegt steeds dat poort 995 standaard is en weigert het te veranderen in 993 want dan komt er een foutmelding bij mail ophalen. Is er niemand die en bij hccnet zit en gebruikt maakt van thunderbird met zoveel duizenden leden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan