KB4493472 in Win7

Status
Niet open voor verdere reacties.

lady42

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2007
Berichten
286
Het lukt mij niet om via Windows Update KB4493472 in Win7 te installeren. Ook handmatig lukt het niet.
Wie weet hier een oplossing voor?
 
OK bedankt!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bij mij waren er geen problemen mee en ik hoor geen geschreeuw op straat maar het viel mij wel op dat het lang duurde en dat de computer drie keer opnieuw heeft moeten opstarten (één keer bij het afsluiten). Zou schijfruimte een probleem kunnen zijn? Doe ook een scan van de harde schijf voor automatisch repareren van het bestandssysteem, let wel: doe geen reparatie van sporen en sectoren. chkdsk /scan of via Eigenschappen in Verkenner.


In zo een geval kan je Windows moeten controleren. Dat gaat met de volgende opdrachten;

Start op in veilige modus (bij het opstarten herhaaldelijk op F8 drukken).
Ga naar Start - Uitvoeren en type: sfc /scannow (spatie tussen c en /) en op ok klikken.
Het is mogelijk dat gedurende de reparatie naar de originele Windows CD gevraagd wordt.

Evenzo: dism /online /cleanup-image /restorehealth

Windows heeft trouwens een probleem oplosser updates hier: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/10164/fix-windows-update-errors
 
Bij mij waren er geen problemen mee
Daar heeft TS wat aan! En al die tijd die je er in stopt om met de aangedragen "oplossingen" is vaak pure tijdverkwisting, immers het ligt aan de update. Al zo vaak meegemaakt dat er wat is met updates en dat het verstandiger is een paar dagen tot een week te wachten met installeren van updates. Microsoft is snel op de hoogte van problemen en past de updates dan aan. Zelf al herhaalde malen meegemaakt dat ik updates installeerde en het systeem werkte niet meer. Met een systeemback-up herstelde ik het systeem in 15 minuten.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan