Virtual server bereiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bramvr

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2012
Berichten
216
Beste,

Het plan is dat ik op mijn server een virtueel machine instaleer, waarop heel mijn (gewone)computer opstaat. Hierdoor kan ik mijn werk verder zetten op elke PC die ik in dat netwerk beschikbaar heb (eventueel over het internet). Echter loop ik tegen een probleem aan. Ik wou de verbinding te leggen met VNC, maar echter is dit te traag en is de beeldweergave niet goed genoeg. Zijn er hier alternatieven voor dat de GUI beter tot stand kan brengen.

Dus de bedoeling is eigenlijk als volgt:
Bv ik open een Word (ook andere programma's die dropbox of andere zaken niet ondersteunen) bestand op pc A, maar eigenlijk gaat dit open op de virtule machine die op de server staat. Als ik het werk wil verder zetten op pc B kan ik dit doen door een verbing op te zetten naar de virtuele machine op de server.

Dus samengevat voert de sever al de proccesen uit en is er maar enkel een simple computer nodig om deze te bereiken, maar echter is beeldwergave slechter als verwacht. Teamviewer doet het beste zijn werk maar zijn er nog beter/ andere oplossingen?

Mvg,
Bram
 
Heb je al eens gewoon Remote Desktop van Windows geprobeerd?
 
Dat leunt wel tegen de Teamviewer aan maar als je bv een video bekijkt vanop Youtube loopt deze niet vloeient. Niet dat dit echt nodig gaat zijn voor de toepassingen die ik ga gebruiken maar toch vroeg ik me af dat het niet beter kan want wordt dit princiepe niet elders toegepast?
 
Als je vloeiend bewegend beeld wil dan moet je toch echt uitwijken naar professionele oplossingen zoals bijv. Citrix
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan