Podcasts op Itunes (MacOS) Versneld Afspelen / Luisteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheFinder

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2013
Berichten
65
Heeft iemand een idee hoe ik podcasts op MacOS via iTunes versneld kan luisteren?

Ik weet dat je via iOS versneld kan luisteren (heb zelf geen iPhone), maar hoe kan je dit eenvoudig via MacOS?

Heb al uitgebreid gezocht zonder resultaat. Ben op veel podcasts via iTunes geabonneerd dus zou echt wel handig zijn.

Is het (echt niet) mogelijk?
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand een idee hoe ik podcasts op MacOS via iTunes versneld kan luisteren?
Wat bedoel je met versneld kan luisteren ?

Podcasts speel ik vaak af om mijn Mac, gewoon erop klikken en het wordt afgespeelt, maar versneld . . . ?
Hier is wat info van Apple.

Sinds een paar jaar gebruik ik Vox Music Player for Mac, werkt ook prima.
 
@iEscape Bedankt voor de info!

Met versneld luisteren bedoel ik aan een snellere playback speed naar podcasts luisteren. Zodat ik meer podcasts kan luisteren in minder tijd.

Op Youtube kan je ook bijvoorbeeld filmpjes kijken aan 1.25, 1.5, 1.75 en 2x speed. Dan moet je niet noodzakelijk 10 min spenderen om iets te kijken aan 1x als je versneld kan kijken en heel de boel in 5 minuten kan kijken aan dubbele snelheid.

VLC en Quicktime hebben zo'n optie, iTunes niet.

@ vandahl

Dat is inderdaad waar ik naar opzoek was. Super bedankt!

Lijkt me ook de enige app in de app store te zijn die dit aanpakt. Ben benieuwd hoe dit werkt.


Als iemand nog een andere suggestie heeft hoor ik dat graag.
 
Laatst bewerkt:
@ TheFinder,

Dank voor jouw uitleg inzake versneld luisteren.
Inderdaad met iTunes kent men niet versneld luisteren, en een podcasts luisteren via de Mac is alleen mogelijk via iTunes.
Als rechtsklik met de muis op een podcasts is er geen optie afspelen met . . .
Nu ben ik benieuwd of je met de app Speed-Up for iTunes wel mogelijk is.
Succes ermee.
 
Heb de app 10 min geprobeerd en moet nu de app kopen (4.50 euro). Er is blijkbaar een limiet van 10 minuten voor bestanden.

Mijn oude credit card was vervallen, heb die verwijderd maar Apple neemt mijn nieuwe kaart met zelfde nummer niet aan.

Krijg geen foutmelding of niks, enkel: "Voor hulp neem je contact op met iTunes Support via www.apple.com/support/itunes/ww/"

Zet je spaties tussen een paar cijfers van de credit card dan komt er een melding ongeldig nummer.

Veronderstel dat ik alleen hun support kan mailen. WTF. :(
 
Probeer het volgende: even uitloggen uit iTunes Store vanaf de Mac, en daarna weer inloggen.

Via deze link kunt je jouw creditcard aanpassen.
Ik heb zojuist ook gedaan.
Ik heb wel spaties gebruik: xxxx xxxx xxxx xxxx
Bij de mm/jjjj > moet wel (bijvoorbeeld) 06/2023 en vervolgens de CVC invullen.
En dan Opslaan. Vervolgens ontvangt je een e-mailbericht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jammer, net geprobeerd en kreeg dit bericht:

"Betaalinformatie kan niet worden bijgewerkt
Voor hulp neem je contact op met iTunes Support via www.apple.com/support/itunes/ww/."

Gisteren al een bericht naar hen gestuurd. Ben is benieuwd wat ze gaan zeggen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is twee mailtjes later opgelost. :) Geen idee wat er mis was behalve dat ze twee keer instellingen zouden aangepast hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan