Laptop met windows 10 start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0198

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2016
Berichten
83
ik kan mijn laptop met windows 10 niet meer opstarten, probleem met NTFS file system. Ik heb geen windows 10 installatie cd. Ik heb enkel de windows old map op een usb stick. Wat moet ik doen?
 
Wat is de exacte foutmelding?
En ik raad aan om via de Windows Media Creator Tool om Windows 10 daarop te installeren, zodat je problemen vanaf je opstartende USB-stick kan oplossen.
 
De exacte foutmelding: ik krijg na opstart een blauw scherm :) uw computer loopt met problemen en dient opnieuw opgestart te worden. Stopcode: NTFS file system. Het opnieuw opstarten moet ik zelf doen, wordt niet automatisch door het systeem gedaan (ik zie ook geen percentage dat hij iets aan het voltooien is). na het opnieuw opstarten moet ik een toetsenbord indeling kiezen. Daarna krijg ik terug een blauw scherm met 2 keuzes: keuze 1,probleem oplossen of keuze 2, pc afsluiten. Ik kan geen herstel(er is blijkbaar geen herstelpunt) doen, er is geen vorige versie(van windows) op pc aanwezig, opdrachtprompt ik weet niet wat ik daar moet ingeven. IK heb dus enkel die windows old map op mijn usb stick staan. Ik zou niet weten hoe het verder moet en welke stappen ik moet doorlopen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan