Magic Utilities een aanrader of een regelrechte flop.

Status
Niet open voor verdere reacties.

APleman

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2019
Berichten
248
Verleden week hebben we een test uitgevoerd met Windows 8 op een mac.
Om te kunnen scrollen met de Magic Mouse (model 2015 rechargeable), hebben we Magic Mouse Utilities geinstalleerd.
https://magicutilities.net/magic-mouse/features

Na een dag lukte het scrollen niet meer.
We stuurden een mail. Vriendelijk een teruggekregen wat we moesten doen om het terug te activeren. Dit allemaal geprobeerd maar tevergeefs.
We stuurden een mail terug. Met de nodige uitleg, direct daarna een tweede Magic Mouse zelfde model met de nodige betaling geinstalleerd. Kregen we nu de licenciecode niet.

De dag erop kregen we weer een mail dat ze al vermeld hadden hoe de oplossing was en we de taal niet bergrepen enz.. en kort daarop nog een mail dat ze die twee bedragen zal terugstorten.

Dat heb ik ook nog nooit meegemaakt. En die code die we kregen, ik zou ze in een code tag moeten zetten (meer dan 200 getallen en letters). Gelukkig kon men gebruikmaken met copy en paste.
Door deze installatie werkte het toetsenbord draadloos ook niet meer.

Mijn vraag is: Heeft iemand met Magic Utilities gewerkt. En hoe is of was uw ervaring?
 
Komt allemaal wel magisch over! Waarschijnlijk staat het woord Magic voor moeilijk.
 
Magic is een marketingwoord om aan te geven dat ze zelf ook niet weten hoe het werkt.
 
Ja Roger
En nog een Magic je geld kwijt. Gelukkig heb ik het terug.
 
Ja mannen. Ze hebben beloofd mijn geld terug te storten. In een magisch omslag misschien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan