Luminar 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

diana1965

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2015
Berichten
12
Hallo,

Onlangs Luminar 3 gekocht en geïnstalleerd. Alleen als ik het wil gaan gebruiken krijg ik de foutmelding: open GL3.3 and later is required for this application to run. Dit is vreemde taal voor mij, maar de vraag is of ik dit kan oplossen.
 
Bedankt Edmoor maar hoe weet ik of mijn grafische kaart daaraan voldoet en zo niet hoe kan ik die dan updaten zodat deze daar wel aan voldoet? De overige specificaties die gegeven worden daaraan voldoet mijn laptop. Ik heb een Acer Aspire E1-731. Beeldschermadapter intel (R) HD graphics. Misschien zeg ik rare dingen maar verder dan dit kom ik niet.:confused:
 
updaten grafische kaart

Als ik via Intel wil updaten krijg ik deze melding:



Oops, something went wrong while trying to scan. Please try again, or see our FAQs for help.

Don't have the Intel® Driver & Support Assistant application installed, or need to re-install? Download now.

Als ik dan op download now klik krijg ik wederom dezelfde foutmelding. Wie kan mij helpen. Ik kan nog steeds Luminar 3 niet draaien omdat ik de foutmelding OpenGL krijg. Zie verder nog de andere reacties in deze topic.

Hoop dat iemand bereid is mij te helpen.
 
niet opgelost

Helaas, edmoor. Voor windows 8 geeft mijn virusscanner aan dat het programma schade aanricht op mijn pc. Alle andere oplossingen zijn voor windows 10.
 
Ik ga er vanuit dat dat een zgn. False/Positive is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan