• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

#naam

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilmaart

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2007
Berichten
37
Goedemorgen,

ik heb voor een collega een programmatje geschreven om een vis competitie bij te houden, nu werkt het bij mij op de computer na goed maar als ik hem naar mijn collega toe mail en dan krijg hij als hij getallen invoert #naam in de kollommen N tm U. Als hij hem dan weer terug naar mij mail en ik open hem dan zie ik die foutmelding dat ook met de melding boven in mijn scherm Beveiligde weergave letop…ect" nadat ik op "bewerken inschakelen" klinkt verdwijnt dat weer en ziet alles er weer normaal uit. Mijn vraag is wat gaat er fout? De namen zijn fictief verzonnen.

mvgr, Art
 

Bijlagen

  • willem vissen 2019 zonder macro.xlsx
    46,2 KB · Weergaven: 28
Sla het document eerst op, deblokkeer deze en open hem dan pas om in te werken:

DeBlock.jpg
 
bedankt voor de snelle reactie. Ik ga het aan mijn collega door geven, maar voor de duidelijkheid, mijn collega krijg die gele balk niet, het gaat pas fout (#naam) als hij gegevens in gaat voeren.
 
Toch maar even proberen kan in ieder geval geen kwaad.
 
Welke versie gebruikt je collega?

de #Naam fout wijst erop dat een functie niet herkend wordt. de ALS.NB functie is pas vanaf Excel 2013 beschikbaar. dus goede kans dat daar het probleem zit

gebruik ALS.FOUT en dan moet het wel lukken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan