Nieuwe PC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hebt misschien eerder voorkeur van een Desktop PC.
Ik ben daar van afgestapt. (Vroeger bestond maar dat en had niet veel keuze)
Nu, keuze genoeg; Een all-in-one pc's en laptops en ook Mac's
Ik heb niemand nodig om een pc te kopen. Ze maken je toch langs alle kanten zot, en op de duur weet je niet wat je dan moet kopen.
Zie wat er best in de markt ligt. Vergelijk en vergelijk.
Veel succes!
 
Laatst bewerkt:
Laptop heb ik Apple als ik een appel wil ga ik naar de groenteboer. :) Ik wil een desktop om te gamen games zoals de nieuwe Farcry en Tombraider .
de medion zit een I.7 en GTX 1060 als ik zeker wist dat het ook met een I.5 en een wat zwaardere videokaart ging had ik meer keus maar niemand die me kan vertellen of dit ook goed werkt
 
Ik wil een desktop om te gamen
Eindelijk waarom zeg je dat niet eerder.
Hierbij valt te denken aan MSI

niemand die me kan vertellen of dit ook goed werkt
Nu komt er misschien verandering in. Hoe meer vragen hoe meer antwoorden.
 
Laatst bewerkt:
MSI..? ( Mega Sh*t International :d )

Maar had die games eerder genoemd, dan waren we al een stuk verder geweest..
Zo moeilijk is dat niet om uit te zoeken wat wel of niet mogelijk is wat hardware betreft.
...
Systeem-vereisten Farcry
Hetzelfde voor Tombraider.
Om teleurstellingen te voorkomen moet je de minimale systeemeisen laten voor wat ze zijn en uitgaan van de aanbevolen systeemeisen en wellicht iets beter zodat je ook voor nieuwere games goed zit.
Voor de laatste situatie zou ik echter kiezen voor een GTX 1070 (Ti ) of een 1080 i.p.v. de 1060...
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat ik voor de deze ga MEDION ERAZER X67054 i7 Gaming PC ziet er goed uit dus hartelijk dank voor de goede en :) wijze raad
Ik vond dit wel duidelijk omdat hij deze pc juist wilde....
Je geeft imho toch geen 1300 euro uit voor een beetje emailen en surfen:eek:....
Zie ook deze
waar ik vroeg of de game experts er naar willen kijken....
 
Heeft iemand nog een voorstel voor een passende PC. Ik mag van de vrouw tot €1500 gaan maar er moet ook nog een nieuwe monitor bij want de mijne een IIlyama Prolite E2482HSD is nu 7 jaar oud ik heb deze Asus VX279HG gezien voor €199 dus er blijft €1300 voor een pc over dus iedere suggestie is welkom
 
Wat vinden julie van deze

Configuratie van Bouw uw eigen PC
Cooler Master MasterBox K500L
Intel Core i7-8700
Cooler Master Hyper 212 EVO - 120 mm
Asus PRIME H310M-E R2.0
Corsair Vengeance LPX 16GB - PC4-21300 - DIMM
Crucial BX500 - 120 GB
Seagate Barracuda - 2 TB
ASUS GeForce GTX 1070 TURBO - 8 GB
Fortron Source FSP500-60APN - 500 Watt - Bulk
LG GH24NSD1
Microsoft Windows 10 Home - Nederlands - DVD
Assemblagekosten
49,99
339,-
39,95
65,-
95,-
29,99
64,99
349,-
39,99
18,95
119,-
99,-
Totaal 1.309,86
 
Je kunt beter een andere voeding kiezen, een model met één enkele 12V rail i.p.v. deze met 2 rails zoals bijv. deze Seasonic.

Een Windows 10 Pro licentie koop je online voor € 24 i.p.v. de € 119 uit jouw lijstje, dat is ronduit belachelijk.
Het hebben van een Win 10 dvd is ook zinloos want je kunt op elk moment de meest recente versie downloaden en op een usbstick zetten.
Windows 10 kun je gewoon van de site van Microsoft downloaden, kost niks.

Als SSD zou ik voor de Crucial MX500 500GB M.2 SSD kiezen, het moederbord heeft een M2 slot dus waarom niet gebruiken..?
120 Gb is snel vol en de BX-serie is langzamer als de MX serie.
Zuinigheid op de verkeerde onderdelen....
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nu een Win10 op een USB stick staan werkt die ook gewoon op deze Samengestelde pc. en zo niet waar kun je die licencie kopen.
en het kiezen was niet uit zuinigheid maar gewoon iets gekozen omdat van dit alles gewoon te weinig verstand heb. dus met alle sugesties ben ik tevreden
 
Begrijp niet waar je naar toe wilt. Volgens mij is de vraag dan simpel: wil iemand een winkelmandje bij ? opstellen. Volgens mij is wel duidelijk waaraan het systeem moet voldoen en de prijs ook. Niemand die nog kiest voor een SSD van 120GB! Online-shops bouwen gewoon pc's, wil je dat niet, dan moet je naar een winkel stappen. En op internet staan altijd goede en slechte reviews en men zal het nooit met elkaar eens worden.
 
Je koopt een digitale licentie online voor € 23,90 bij Digital License.
De website is overigens offline als gevolg van een ransomeware aanval.
Ik heb mijn Win 10 Pro daar ook gekocht en die werkt probleemloos zonder geneuzel of gezeur.
Kwestie van Win 10 vanaf je stick installeren en de code gebruiken die je na aanschaf per mail krijgt toegestuurd en klaar ben je..
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wat veranderd bij de voorgestelde voeding kon je bij de paradigit niet voor dat model kiezen (stond niet in de lijst) kiezen heb dus een andere gekozen

• Intel Core i7-8700 €399 CPU
Cooler Master Hyper 212 EVO - 120 mm €39.99 Koeling
Asus PRIME H310M-E R2.0 €65 Moederbord
• Corsair Vengeance LPX 16GB - PC4-21300 – DIMM €89.99 Geheugen
• Crucial MX500 - 500 GB €77.99 SSD
• Seagate Barracuda - 2 TB €64.99 HD
• ASUS GeForce GTX 1070 TURBO - 8 GB € 349 Videokaart
• Seasonic M12ll Bronze Evo Edition € 69.90 Voeding
• LG BH16NS55 Blue-Ray Brander € 79
Assemblagekosten €99
 
Laatst bewerkt:
Mis de CPU in dit lijstje?
Heb je het lijstje ook in de Tweakers lijst gezet zodat je een vergelijking qua webshops kunt maken?
 
Kloprt mijn fout staat er nu bij Intel Core i7-8700 €399 CPU
 
Vreemde keuzes, microatx bord met 2 ramsloten en geen M.2 SSD NVMe, 1 reepje ram, geen dual-channel dus, geen kast?
Zou ook voor de nieuwere serie 2000 nVidia gaan zoals de RTX2060.

Waar wordt dit gekocht?
 
Paradigit maar zoals al eerder gezecht heb geen verstand van dit alles zoek wat bij elkaar en vraag dan hier wat de experts er van vinden en ja de kast was ik ook vergeten dus welk bord dan ?
 
Laatst bewerkt:
Plus 99 euro bouwkosten....
 
Ja ziet er heel goed uit Maar om Binnen mijn buget van €1.500 te blijven heb ik de harddisk aangepast naar de Seagate Baracuda 1 TB €46.99 en de blue-rayspeler naar de LG GH24NSD1 €18.95 dit omdat mijn monitor ook aan vervanging toe is en ik van mijn vrouw niet boven de €1.500 mag komen Monitor is €199
ik hoop dat deze veranderingen uw goedkeuring hebben :) want dan ga ik hem zeker bestellen
Trouwens wat de site betreft waar je een Win10 licence kon kopen stopt er mee zijn er nog andere waar dit kan
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan