mag via taakbeheer geen cores uitschakelen voor een spel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nodakear

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2010
Berichten
184
Hoi,

Mijn neefje wil graag apex spelen alleen dat spel heeft mega problemen, 1 oplossing is om cores uit te schakelen via taakbeheer, details, affiniteit instellen.... Hij krijgt daar geen toegang toe, ik heb zelfs het speciale truukje gebruikt om de administrator account te unlocken voor hem zodat ie ten alle tijden administrator rechten heeft maar alsnog mag hij die affiniteit niet veranderen.... Weet iemand hoe we dat toch voor elkaar kunnen krijgen want het is een oplossing die voor vele mensen die apex spelen wel werkt en ik hoopte dat het voor hem ook zou gaan werken maar we krijgen totaal geen toegang ertoe. Zelfs niet als we de administrator zijn.

Bij voorbaat dank.
 
Is dat geen kwestie van machtigingen/permissions? Kijk hier eens naar.
 
Senso, de link die je geeft is uitleg hoe je affinity instelt enzo en dat weet ik al want dat is dus wat ik al probeer te doen maar dat lukt dus niet omdat taakbeheer zegt dat we geen toestemming hebben om dat te doen.

Lange Pier (niet gemeen bedoeld dit, als dit gemeen of geirriteerd overkomt, niet mijn bedoeling, ik probeer beetje de regels te volgen en in acht te houden), dat gaat over het spel en dit is de windows 10 topic waar vragen over windows 10 gaan dus eigenlijks niet over spellen dus wil het probleem wel geven maar dan gaat het wss alleen nog maar over oplossingen voor dat spel en ik probeer nu een oplossing te vinden voor mijn probleem met windows 10. Ik ben zelf al bezig oplossingen te vinden voor dat spel en dit is er 1 van en die wil nu niet. Nu wil ik dus weten hoe ik dit probleem met taakbeheer kan oplossen.

Dus als iemand weet hoe ik het voor elkaar kan krijgen om taakbeheer te laten doen wat ik wil dan hoor ik dat graag. Zoals ik al zei, ik heb taakbeheer al in administrator modus gekregen, dat werkte niet, toen heb ik de administrator account aangezet en daar mee ingelogt en dat werkte zelfs niet. Windows blijft mij geen toegang geven ook al ben ik de opperbeheerder met de administrator account... Dus ja, das mijn vraag beetje... Ik hoop dat iemand iets weet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan