Microsoft Outlook 2010 Menu

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mammoth

Verenigingslid
Lid geworden
2 aug 2002
Berichten
371
Beste Helpmij, ik kan nergens in Microsoft Outlook 2010 het Menu en Extra vinden.
Op het internet gezocht maar nergens een oplossing gevonden ook niet in Helpmij bij e-mails.
Weet iemand waar ik deze kan vinden?
VrGr
 
Wat bedoel je met ‘menu’? Office 2010 heeft een tabbladen balk als vervanging van het menu. Het menu <Extra> bestaat dus niet meer.
 
Bedankt voor je reactie, Ik wil dat Outlook een geluid afspeelt als er een nieuwe mail binnen komt.
Er staat dan bij de uitleg dat ik naar het Menu moet gaan. Maar dit menu kan ik dus niet vinden.
Vandaar mijn vraag waar ik deze kan vinden.
Sorry voor mijn onbegrip.
VrGr
 
Ik denk dat ze de Opties bedoelen, die je via Bestand kan vinden. Hoewel ik dat nu uit het hoofd zeg. In ieder geval: de eerste knop in het lint.
 
Bedankt OctaFish, heb het gevonden en probleem is dus opgelost.
Fijne Paasdagen gewenst.
 
Ik weet nog steeds niet hoe ik hier een vraag kan stellen, van daar dat ik het zo probeer. Ik zou willen weten hoe ik Outlook van Office 2010 DVD kan installeren. Is in het verleden een paar keer geklukt. Via .pst. Maar nu wil het niet lukken.

Ik kan Outlook niet aan de praat krijgen: ex Office 10 zowel op Windows 7 als op Windows 10. Heb stuk of 6 .pst 's geen van allen werken. Zelden werkt het maar niet correct.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan