DB crash bij voorwaardelijke opmaak code

Status
Niet open voor verdere reacties.

mikemat

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2016
Berichten
2
Hoi allen,

Was even een zoektocht maar heb de reden van mijn db crashes gevonden
crashes zijn als volgt , gaat 3 keer goed (geen crashes), 4 de keer sluit hij gewoon af of hij reboot access, bijna iedere keer op de 4 de poging de db te openen, toeval ? i dunno

ik heb een sub form (doorlopend) met 7 velden met voorwaardelijke opmaak, nu krijg ik steeds crashes als ik deze code invoer als expressie en ik snap even niet waarom

dit zijn de condities,

datumv ziet er bv als volgt uit : 08:15 - 15:30 (begin en eindtijd)
conditie 1
(TimeValue(Left([datumv];5))>#15:15:00# And [datumv] Is Not Null And TimeValue(Left([datumv];5))<#17:15:00#) Or (TimeValue(Mid([datumv];9;5))>#15:15:00# And [datumv] Is Not Null And TimeValue(Mid([datumv];9;5))<#16:59:00#)

conditie 2
(TimeValue(Left([datumv];5))<#17:15:00# And [datumv] Is Not Null And [datumv] Not In ('.';' - ') And TimeValue(Left([datumv];5))>=#15:15:00#) Or (TimeValue(Left([datumv];5))<#17:15:00# And [datumv] Is Not Null And [datumv] Not In ('.';' - ') And TimeValue(Left([datumv];5))>=#07:00:00# And TimeValue(Mid([datumv];9;5))>#15:15:00#)


ik heb me nooit verdiept in hoever je kan gaan met conditional formats maar misschien heb ik een grens overschreden of er zit een fout in

iemand die mij even kan bijstaan hierin ?

alvast bedankt.
Mike
 
Zonder de db? Ik sta niet te popelen on een tabel + (sub)formulier te bouwen om het zelf te testen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan