show all files without extension (Regex)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Meubilair
Lid geworden
13 jun 2016
Berichten
9.658
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H@S en Office 2021 Prof Plus
show all files without extension (Regex)
Het lukt mij niet om de files weer te geven zonder extensie. Ik heb ingevoerd in het filter:
^[^.]*$
without:ext:
ext:
files:regex:^[^.]*$

Deze werken niet. Wie kan dit beter "lezen"?

Re: Hide file extension
Quote
Post by void » Mon Sep 01, 2014 2:47 am
I will consider adding an ini option to hide extensions.

De bedoeling is dat ik in de kolom met de naam de extensie niet zie, immers deze staat al in de kolom > Extensie.

Als jij dat eens wilt proberen Edmoor.
Maak een tekst-bestand aan 12345

zoek op 12345 dan zie je in de kolom naam 12345.txt staan en dan moet het met een filter 12345 worden (zonder txt).
 
Laatst bewerkt:
Het is mij nu duidelijk dat deze opdrachtregel alles met een extensie weglaat behalve een map zonder extensie die voldoet aan 12345. Daar schiet je dus niets mee op. De softwareontwikkelaar doet toezeggingen en komt ze niet na. Hij concentreert zich op de foefjes maar maakt de interface slechter en laat zich niets gelegen liggen aan de suggesties en opmerkingen van de gebruikers. De functie exclude file is gewoon een verslechtering. De paden in de deze functie nauwelijks zichtbaar, niet meer te sorteren enz.
 
Wat moet het worden?
of mag alleen edmoor reageren?

bestand "testfile" wordt ?
bestand "testfile.txt" wordt ?
folder "testfolder" wordt ?
bestand "c:\testfolder1\testfile" wordt ?
bestand "c:\testfolder1\testfile.txt" wordt ?
folder "c:\testfolder1\testfolder2" wordt ?
 
Laatst bewerkt:
Duidelijk is geworden dat het geen kwestie is van de search engine maar van de interface. Dit moet in het ini-bestand worden opgelost! Ik heb Edmoor via een PB gevraagd omdat ik dacht dat Edmoor kon testen. Immers zonder testen kun je dit niet beoordelen.

De eerste link heeft betrekking op de zoekfunctie en zal wel werken (met veel moeite). Je kunt de vraag ook anders lezen. Het gaat om de extensie in de naamkolom > filename.pdf en dan staat er nog eens de extensie in de kolom extensie.
 
En met welke software moet edmoor dan testen?
 
Staat in de eerste link (post 1).
voidtools forum
Everything Search Engine
 
Het is in "voidtools everything" niet mogelijk om de .ini-file aan te passen zodat de extensie niet meer verschijnt in de kolom "name".
Dus jij weet dat en de softwareontwikkelaar zelf niet! Immers, hij schrijft in jouw link en staat ook in post 1:
I will consider adding an ini option to hide extensions.
Het komt op mij dan zeer amateuristisch en triest over. Ik zal dan maar snel een donatie doen.:eek:
 
Bedankt voor de tip.:thumb:

Heeft inderdaad de functie om de extensie in de naam weg te laten. Verder zijn er functies uitgesloten (selectie met shift e.a.). De exclude folders ontbreekt. Een goede en mooie interface maar dat weegt niet op tegen de snelheid van Everything.
 
Laatst bewerkt:
Misschien moet je dan maar iets zelf programmeren.
 
Ben al begonnen.:d:d:d
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan