Heb ik spyware ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedank voor jouw uitleg porrelaar. Zeg nou dat dat waar is wat jij schrijft. Ik kan me daar zeer kwaad over maken om mensen met dergelijke praktijken lastig te vallen en te overvallen. Maar goed, iedereen begint ermee of doet het al. Je wilt werken op de pc en dan staat daar weer een pop-up of melding. De cookies willen je overal al laten instinken en dan krijg je ook nog dergelijke vragen.

Als jij de uitleg op die link leest en doet wat er staat dan moet ook jij vaststellen dat blokkeren niet altijd mogelijk is. Immers er staat: Deze instelling wordt door een extensie afgedwongen. Blokkeren is dus niet altijd simpel. Dat is weer een truc en zijn gewoon smerige praktijken. Ik heb er geen andere woorden voor.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nu alleen nog windows Defender er op staan maar schijnt niet best te werken.
Die werkt prima maar die is niet tegen popups in je browser die je gewoon kunt resetten en als je cookies verwijderd komen ze alleen terug als je aan het surfen bent.

Zou beginnen met het probleem te zoeken in het surfgedrag en instellingen van de browser en niet in de gebruikte software die niets uit zichzelf doet.
 
Avast! is wel een leuke gratis virusscanner als u die zoekt. Ik heb ook veel aan de advertentieblokkers Adblock Plus en uBlock Origin omdat ze servers blokkeren en met Hostsman kreeg ik nog een groot aantal andere onbetrouwbare sites in het Hosts bestand via lijsten omgeleid staan. De on-line service VirusTotal kan een Internet adres scannen voor gebruik en bij diensten als converteren en downloaden doe ik zeker eerst een zoekactie door Google.

Met Audacity kan u geluiden van de computer rechtstreeks opnemen, dus natuurlijk ook wat er afspeelt in een video. Dat wil zeggen: met de meeste geluid chips want bij sommige computers wil dit op geen enkele manier. Na opname en eventueel het knippen van het gewenste deel moet de opname door het programma worden geëxporteerd.

Veel mensen weten niet dat een videospeler of de gebruikte Internet browser een video zal moeten downloaden om af te kunnen spelen en dat deze daarom ook nog bekeken kan worden wanneer je off-line bent gegaan. Een video blijft niet op het Internet maar wordt, zoals alle data, gedownload. Misschien is dat een oplossing voor mensen om even iets herhaald te kunnen bekijken of beluisteren. Installeer om dat te kunnen zien de speler VLC Media Player en de Nederlandse taal. Ga in de speler naar Open media (Ctrl-N) en het tabblad Netwerk. Plak daar het adres van de video die u heeft gezien en bekeken en klik op Afspelen. De speler begint nu met het "streamen." Om de video later nog te kunnen zien pauzeert u deze. Ga naar het menu Extra (Tools in het Engels) en kies daarin Codec informatie. Onderaan in de regel voor Locatie klikt u rechts en achtereenvolgens; Selecteer alles en Kopiëren. In iedere browser kan u deze streaming-link nu plakken en openen. Voor het uitgesteld kijken zal iemand alleen nog rechts op de video moeten klikken en daar verschijnt, als vanzelfsprekend, de mogelijkheid "Bewaar de video." Daarna kan u offline deze video's in de beste kwaliteit en voorzien van het originele geluid terugzien. Sommige video's echter zijn niet te scheiden van de webpagina's waar ze op staan en die moeten dan dus geopend worden om ze af te kunnen spelen.

Is het jullie ook opgevallen? Dat de koning in de banner bovenaan, net als vorig jaar af en toe Help! roept? Prettige Koningsdag.
 
Alfred 2
Bedankt voor deze mooie handleiding ik ga deze eens uitproberen van middag Ik zou graag een muziek stukje van youtube op mijn USB stick willen zetten maar is nog niet gelukt
e de waele
 
Alfred2
Sorry voor het achterwege blijven van mijn antwoord ik ga proberen dit in dit weekend nog te doen.
Ik ga dat zeker uitproberen bedankt
eric
 
Wat is de Youtube link?
 
Die link kan je hier plakken om die Youtube video naar MP3 te converteren.
Die MP3 kan je dan downloaden en op je stick zetten:
https://2conv.com/nl/
 
OK bedankt ik ga er gelijk aan beginnen heel veel dank
Eric


Gelukt staat er op heel veel dank
Eric
 
Laatst bewerkt:
Laat maar weten of het gelukt is :)
 
Ok dan :thumb:
 
Fijn dat ook dit gelukt is, ik raad aan om een directe link te vinden binnen de codex informatie want dan blijf je op de eigen computer en dit topic gaat nu juist over veiligheid. Een conversie op Internet zal de volgende keer wel eens niet helemaal vrijblijvend meer kunnen zijn. Bij VLC speler krijg ik op de beschreven methode van het zoeken naar beschikbare informatie, deze vrijgegeven link:

https://r1---sn-32o-5hnl.googlevide...DFEA.822BC5778AF1C84542D747C56BE49AF17B3F2CC4

Ook met het opnemen van geluid wat op de computer speelt heb je niets te maken met derde partijen en dan helemaal ook niet dat iemand weet dat je muziek gedownload hebt. Beide acties; het inschakelen en afhankelijk zijn van derden of het illegaal downloaden moet u zien te voorkomen en tot een minimum beperken.
 
Bedankt voor uw reactie IK heb het gelezen
En zeker ook bedankt voor uw schrijven
Eric
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan