video converter

Status
Niet open voor verdere reacties.

tomukke71

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2010
Berichten
71
Wie kan mij helpen met gegevens over een video converter die MP4 kan converteren naar VOB. Dat is de extensie die mijn media player afspeelt. Voordien speelde deze mp4 af maar sinds een maand weigert het apparaat deze nog af te spelen. Ik heb gegoogeld maar alleen maar commerciële programma's. Ik heb een Bose media player en daar kunnen ze mij niet verder helpen. Het gaat dus on de extensie, maar ik kan geen video converter vinden die aan mijn wensen voldoet. il hoop op een goede reactie van de panelleden. Bij voorbaat dank.

Ton Magielse.
 
Wat ik gebruik en waar ik mij mee behelp dat is VSDC. Een gratis en beperkte versie. De laatste video krijgt geen pictogram maar waren het kleinere video's dan kan je opnieuw proberen.

http://www.videosoftdev.com/free-video-converter

Misschien is er andere firmware geïnstalleerd op jou apparaat. Dan zou je het versienummer moeten noteren en naar andere zoeken op de site van de fabrikant. Repareren is beter dan steeds converteren want dat duurt wel even en vraagt al snel gigabytes ruimte.
 
Je kan wel af en toe wat gaan uitproberen maar eerst schiften van programma's die maar 5 minuten converteren of een watermerk toevoegen en dan nog die een matig resultaat geven (het wordt door converteren iets minder van kwaliteit) of die niet meer bestaan, dan zit je wel weer een avond.

Zelf wil ik ook wel wat goede gratis programma's kennen.
 
Met een goede speler als VLC kun je terdege wel een VOB afspelen, je mist dan alleen het start keuze menu als die er is... en als de film lang is moet je meerdere VOB's starten na elkaar om alles te zien...
 
Iedere mediaplayer kan meer dan alleen maar VOB afspelen dus ik ben wel benieuwd naar het type, wat in #3 ook al is gevraagd.
Je kan trouwens een .MP4 zo hernoemen naar .VOB omdat een vob bestand niks anders is dan een MP4 bestand.
Daar hoeft niks aan geconverteerd te worden.

Maar met alleen een .VOB bestand heb je geen volwaardige DVD layout.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan