• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Dagen te laat

Status
Niet open voor verdere reacties.
@glda19,
Als aanvulling op #20. Je hebt dan geen hard gecodeerde waarden in de formule staan. Wat daar de voordelen van kunnen zijn mag je zelf even bedenken. Als er logica in de letterreeks zit dan is de formule ook te reduceren tot
Code:
=CHAR(MATCH(D5;$I$1:$I$3;0)+73)
 
Laatst bewerkt:
@Senso: Ik had al het zelfde probleem met de formule in F7

Elke melding die gemaakt wordt zet ik standaard op lopend omdat niet bekend is wanneer de melding is opgelost, vandaar een geplande datum.

Zo te zien zijn er dus heel veel verschillende wegen om een formule tot stand te krijgen, heel leuk om dit te zien.

Groet,
René
 
Heel ingewikkelde formules zal ik nooit begrijpen en logisch denken kan ik ook niet. Kijk meer naar of ik zelf praktische dingen uit Excel-voorbeelden kan halen. Mijn schoonmoeder komt voortdurend met meldingen en nu zeg ik tegen haar dat ze op 'lopend' staan. Vindt ze niet leuk!:d:d:d
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan