gegevens uit kolom ophalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Norbert1964

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2015
Berichten
71
Hoi allemaal,
In een tabel wil ik mbv vba gegevens uit kolmmen halen. Dit lukt tot en met kolom 9 goed, kolom 10 en hoger werkt niet.
Is dit een bekend probleem of zie ik iets over het hoofd.
Uit matrijzentabel wil ik data uit kolom onderhoudsinterval (nr 10)halen en plaatsen op het formulier logboekform
in het vak aantal slagen.

Dit lukt helaas niet, terwijl ik op dezelfde manier wel andere data te pakken krijg.

Norbert
 

Bijlagen

  • matrijs oefen.zip
    236,5 KB · Weergaven: 20
Ik heb geen idee waar ik naar zit te kijken, en wat je nu aan het doen bent.
 
gegevens uit kolom halen

Ik zie wat je bedoeld. Ik denk dat ik de verkeerde flle gestuurd heb.

Norbert
 
Als dat zo is, dan graag de juiste :). Ik heb even verder gekeken in de db, ik heb 'm toch, en zag wel dat je een keuzelijst hebt gemaakt op het object [Matrijs nr] met daarin een query met slechts 3 velden. De code die je daaraan hebt gekoppeld, haalt geen van deze 3 kolommen op, maar dus juist 6 kolommen die niet in de query zitten. Dat gaat dus nooit werken. Je kunt alleen waarden met de eigenschap Column(#) ophalen/uitlezen als je de kolommen ook daadwerkelijk in de query hebt zitten. Dus dat zou het probleem kunnen zijn.
Overigens snap ik de werkwijze ook niet, want als ik het formulier verder goed interpreteer sla je de opgehaalde gegevens uit de tabel [Matrijzen tabel] op in de tabel [Logboek tabel]. Dan snap ik niet dat je vaste attributen uit [Matrijzen tabel] meeneemt; die horen dan niet thuis in een logboek. Daarin zet je m.i. alleen de veranderende gegevens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan