Adreslijst Word werkt niet bij nadat adressenbestand in Excel is aangepast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Let

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 apr 2019
Berichten
2
Goedemiddag,

Een tijdje geleden heb ik in Excel een adressenbestand gemaakt en deze samengevoegd met Word. Dat werkte prima. De adreslijst in Word bevatte dezelfde gegevens als in het adressenbestand. Vandaag heb ik een adres gewijzigd en een aantal nieuwe toegevoegd, maar deze komen niet in de adreslijst in Word te staan. Hoe kan dit? Alvast bedankt voor het meedenken!

Met vriendelijke groet,
Let
 
Allereerst welkom bij HelpMij. Zonder de bestanden te zien is het lastig te bepalen wat er fout gaat, maar het lijkt er op dat je bestand de gegevens niet synchroniseert, wat wel zou moeten natuurlijk. Ik heb dit probleem in ieder geval nog nooit meegemaakt. Dus als je de bestanden (liefst met bruikbare dummygegevens) zou kunnen posten, helpt dat met de oplossing.
 
Bedankt! Dankzij uw vraag om bestanden is het probleem opgelost:) Ik had in het snelmenu van Excel het adressenbestand vastgemaakt. Dat was het bestand waarin ik de wijzigingen had aangebracht. Toen ik het bestand via 'Mijn Documenten' wilde openen, kwam ik erachter dat de wijzigingen daar niet in stonden. Het bestand in het snelmenu bleek een online bestand (OneDrive) te zijn die niet gesynchroniseerd was met de documenten op mijn laptop. Inmiddels heb ik dat opgelost en werkt de koppeling tussen mijn adressenbestand en Word weer. Soms kan je uren ergens mee bezig zijn en ligt het probleem ergens anders:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan