Back-end Multi-value velden

Status
Niet open voor verdere reacties.

allard1977

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2011
Berichten
215
Hallo,
ik heb een back-en en een front-End.
Nu heb ik problemen met het updaten van de front end hij kan de multi velden niet zien. is hier een oplossing voor.
 
Ik heb geen idee; er vanuit gaande dat je de versies correct hebt, zou het wel moeten lijkt mij. D.w.z.: technisch moeten. Als database ontwikkelaar weet je natuurlijk dat je met een grote boog om dat soort velden heen moet lopen. Of op zijn minst negeren en nooit gebruiken :).
 
Ja inderdaad ik vermijd ze ook liever. maar ik kan me even geen andere oplossing bedenken.
ik heb een tabel met personenen en een veld technieken. door de persoon worden verschillende technieken gedaan.
het veld technieken is een multi-veld. en heeft een one to many relatie met tabel technieken.
 
Ik kan je probleem helaas niet reproduceren; ik gebruik zelf (helaas ;) ) ook in een productie db een veld met meervoudige waarden, en die doet het zowel in de BE als in de FE prima.
 
ik denk dat ik het al gevonden heb. als ik met linked manager wil linken met de zelfde locatie. wat niet nodig is natuurlijk. bij het linken op naar een nieuwe locatie werkt het wel. en geen problemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan