rechtermuisknop >> kopiëren naar

Status
Niet open voor verdere reacties.

lubros

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2012
Berichten
40
Hallo,

in het menu van de rechtermuisknop staat een optie kopiëren naar... dit kan een map zijn op een andere harde schijf.
Ik zie hier ook alle stations uit mijn computer staan. Nu weet ik als je bv een USB-stick aansluit, dat dit sttion daar dan ook netjes te zien is, althans bij mijn weten hoort dat zo. En als je de stick weer verwijdert, verwijdert ook dit station uit het menu

Bij mijn PC (W10 home) gebeurt dat niet. Station is niet te zien als ik hier een USB op aansluit.

Wie kan me hierbij helpen, kan dat alleen bij de Pro-versie, zoniet hoe kan ik er voor zorgen dat deze wel verschijnt.

Alvast bedankt.
 
Zet/maak een snelkoppeling naar dat station in de map SendTo. Staat normaal onder > Gebruikers\Username\SendTo
 

Is het niet, Windows ziet wel degelijk het station, alleen in het betreffende "kopiëren naar in rechtermenuknop" laat hij hem niet zien.

Zet/maak een snelkoppeling naar dat station in de map SendTo. Staat normaal onder > Gebruikers\Username\SendTo

Is een mogelijkheid, had ik ook al gevonden, en als het niet anders kan, dan op deze manier, maar wilde eigenlijk geen "workaround"
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik work altijd around.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan