instaleren office 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.
office 2013

Hallo allemaal,
Alle jullie info gedaan en ook met Microsoft contact opgenomen.
Daar kreeg ik het antwoord, dat mijn office 2013 tot 22.5.2019 blokkeert is, daarna zou ik deze weer gewoon opnieuw op mijn pc kunnen installeren.
Heb hier nog nooit van gehoord, vind het een vreemde zaak.
Maar zal de 22ste of beter de 23ste het wel opnieuw proberen.
Raar, precies 1 maand zou deze dan blokkeert zijn, hier klopt werkelijk niets van.
 
Heel vreemd verhaal idd.... wat zou er over een maand gebeurd zijn als je niet gebeld had..... ? Een verkapte methode om mensen aan een nieuwe office versie te "helpen"....
 
Heb je niet doorgevraagd als een echte speurneus. Wie, Wat, Waarom, Waarmee, Welke wijze? Vreemd verhaal.
 
office 2013

Ik wacht nog maar af tot de 23ste, kijken of het dan wel weer lukt, wanneer niet, dan neem ik weer contact op met Microsoft, want dit is echt niet normaal.
Laten hun dan maar vertellen wat er precies aan de hand is, want dat ik geblokkeert ben, daat geloof ik niets van.
Wat voor zin zin zou dit moeten hebben?
 
Hallo allemaal,

Omdat jullie zo jullie best gedaan hebben om mij te helpen, wil ik nu ook het eindresultaat bekent geven.
Ik kreeg van Microsoft deze info 2 dagen geleden

Microsoft account
Security info was replaced

Heb office opnieuw geinstalleerd, en joeps het werkt weer.
Waarom ik geblokkeerd was, blijft een raadsel.
Wens iedereen een fijn weekend
Groetjes
Ramy
 
Dat zei ik al in mijn 3e bericht. Opnieuw installeren. Maar nu ook dan netjes opgelost.
 
Ik weet dat je dit schreef, maar daar zat het probleem, het ging niet tot gisteren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan