instaleren office 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.

ramy

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2009
Berichten
48
Hallo beste mensen.
Omdat ik niet meer verder kom, heb ik nu echt hulp nodig van mensen die het misschien wel weten.
Ik had office 2013 op mijn pc, maar afgelopen maandag kreeg ik deze niet meer aan de gang.
Kreeg steeds een bericht waarin stond dat ik moest activeren, en dat ik geen geldige lincenz heb.
Daarbij heb ik dus wel een geldig lincenz.
Dus geprobeerd dit allemaal opnieuw in te geven waar je moet klikken voor het lincenz nummer.
Ja, en dan komt het probleem, er komt een melding dat deze lincenz al gebruikt wordt.
Na 3 dagen niet meer verder te komen, ook niet met restore point toen alles nog normaal werkte, en andere dingen die ik uitgeprobeerd had, was er nog maar een oplossing, office 2013 delete en office 2010 installeren.
Maar ook dat werkt niet 100%, en ben eigenlijk niet tevreden ermee.
Wil graag mijn office 2013 weer kunnen installeren.
Weet alleen niet meer hoe verder, want kan mijn lincenz nummer dus niet meer gebruiken.

Heb wel een backup nog gemaakt vlak voor dat de ellende gebeurde.
Is het mogelijk om via de backup alles weer op mijn pc terug te zetten, ik bedoel office 2013.
Is er iemand die mij nog een goede raad geven kan???

Bedankt in vooruit
Ramy
 
Als het een systeemkopie is kun je deze herstellen en is alles weer zoals het was voor het probleem.
 
Systeem kopie moet ik normaal wel in de backup hebben, anders weet ik ook niet waar zoeken, in downloads is niets te vinden.
 
Bdankt voor de link, ga deze ook doornemen, wie weet of het helpt, of dat dit precies is wat ik ook al geprobeerd heb,
 
Een systeemkopie is een kopie/back-up van de hele schijf. Dit omvat het besturingssysteem en alle programma's en eventuele data die je op deze schijf hebt staan. Dus de schijf/station wordt overschreven door de kopie.

Je moet systeemkopieën wel zelf gemaakt hebben met Windows, Aomei, EaseUS Todo back-up of andere softwareprogramma's. Dat heeft meer dan duizend maal op dit forum gestaan.
 
Heb alle backups op een externe schrijf staan, dus zou het moeten kunnen om alles weer in mijn pc terug te zetten.
Als het besturingssysteem dus office ook op mijn backup schijf staat, zouden er geen problemen moeten zijn.
Maar ik ben een leek op het gebied van pc.
 
Wie heeft die back-ups gemaakt en met welk programma? Wanneer zijn ze gemaakt en heb je een herstelmedium waarvan je kan booten en dan herstellen? Normaal ga je naar het programma waarmee de back-up is gemaakt en daar staat > Deze computer herstellen of herstellen... Je kunt ook naar de laatst gemaakte systeemkopie gaan en dubbelklikken en dan de aanwijzingen volgen.
Vrijwel zeker moet je booten met een herstelschijf/medium.
 
De backup heb ik zelf gemaakt op 21.4. met Paragon Bakup & Recovery en staat op WD my passport Ultra, ook een herstelpunt gemaakt voordat ik de backup maakte.
 
En is dat het herstelpunt dat je al geprobeerd hebt?

De backup heb ik zelf gemaakt op 21.4. met Paragon Bakup & Recovery en staat op WD my passport Ultra.

Sluit de externe aan en Start Paragon en kies herstellen en volg de instructies. Kijk dan wat er gebeurd en waar naar gevraagd wordt.

Zou ook bellen want hoe is het mogelijk dat als jij een geldige licentie/sleutel hebt dat de zaak zo vast kan lopen. Vind ik schandalig.
 
Laatst bewerkt:
Ga eerst de externe aansluiten en kijken wat er gebeurd.
Bellen is niet bepaald een optie voor mij, ik woon op de Dominikaanse Republiek, dus niet net naast de deur.
Ga nu alles wat jullie aan tips gegeven hebben uitproberen, kijken of het lukt.
Wanneer niet, weet ik het ook niet meer.
Kan altijd nog bellen als niets meer gaat, vind het ook zeldzaam dat met een geldige licentie/sleutel mij niet kan aanmelden.
In iedergeval, jullie allemaal hartelijke dank voor de hulp.
Wens een fijne zondag
 
Nee, ik heb geen Ned. licentie, heb mijn office uit Zwitserland laten mee brengen, want moet alles in Duits hebben.
Dit is al mijn xx licentie uit Zwitserland, elke keer een nieuwe versie, dan alle opvolgende nu 2013
 
Dat is eigenlijk hetzelfde. Dat komt omdat je daar zit. Neem contact op.
 
Het zou toch onzin zijn als een licentie/sleutel landgebonden is. We zijn toch op internet www! Als je een account hebt en daar staat de sleutel ook in of is in te voeren, dan zou je zonder problemen weer opnieuw moeten kunnen installeren. Contact heeft volgens mij ook een chatfunctie.
 
Zijn licentie nummer wordt al gebruikt zegt de vraagsteller. Dat is juist ook het vreemde. Dus idd even bellen lijkt mij de beste optie.
 
Dat is mij duidelijk. Bij Symantec kan ik installeren op 5 devices met dezelfde sleutel. Als ik dus op 5 devices geïnstalleerd heb, kan er geen zesde bij. Via mijn account kan ik wel altijd weer op een (bestaand) device opnieuw installeren. Dan is die sleutel gewoon bruikbaar. Dus wellicht staat het "in gebruik" voor, dat het maximaal aantal devices is bereikt.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan