blue ray disc player

Status
Niet open voor verdere reacties.

tomukke71

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2010
Berichten
71
Ik heb een blue ray player die 6 jaar oud is en daarop kon ik dvd's zelf gebrand en hadden extensie VOB. nadien 2jaar geleden brand ik dvd's met door mij gemaakte slideshows
die extensie mp4 hebben en die kan ik nu niet afspelen. Wat moet ik doen om ze toch afgespeeld te krijgen. Ik heb ook mp4 naar VOB geconverteerd maar die kan ik niet afspelen op de player. Kan het zijn dat er een update voor samsung blue ray speler is geweest . Graag zie ik uw antwoord tegemoet.
ton magielse.
 
Een VOB bestand is nog geen DVD maar slechts een onderdeel van meerdere bestanden met verschillende extensies die als geheel een DVD layout zijn.
Je zal van de MP4 bestanden dus eerst een DVD layout moeten maken die je dan met je brandprogramma op een DVD schijfje kan zetten middels de keuze Video DVD.

Kijk ook eens hier:
https://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/709645-Van-MP4-bestand-naar-DVD
 
Tenzij je nog een oude beeldbuis TV hebt, ga je niet gelukkig worden van de beeldkwaliteit van een foto op DVD. Die kan namelijk max. 720x576 groot zijn (dat is minder dan 0,5 Megapixel, zie plaatje).
Als je die foto-slideshow op een platte TV afspeelt, wordt het resultaat enorm opgeblazen, met als resultaat een erg wazig beeld.

Welk model BluRay speler heb je precies? Meestal kunnen ze ook 'kale' jpg bestanden afspelen (niet als slideshow). Dan kun je grotere foto's afspelen, van misschien 1920 x 1080, en houdt je nog iets van de kwaliteit.
Best kans dat er dan een slideshow functie in het foto-afspeel menu zit, maar daarbij is de speelduur van alle foto's gelijk.
Screen Shot 2019-04-27 at 23.40.23.png
 
3x een vergelijkbare topic openen is niet gewenst.
Deze gaat worden voorzien van een slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan