mozy home

Status
Niet open voor verdere reacties.

liesje120

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2006
Berichten
36
Goede avond

ik ben plots geconfronteerd met een probleem
Mijn data staat veilig bij Mozy home back up dienst , het gaat om een 2TB
Vooral foto s, werkstukken die ik de loop van de tijd heb op pc en externe harde heb bewaard

Mozy stopt er mee en is overgenomen door Carbonite.
Gebruikers moeten dus hun online back weer opnieuw doen, en hier wringt het schoentje
deze back up dienst is tergend traag na 48 uur zit die aan 2GB . Echt niet te doen

weet er iemand een oplossing voor mijn probleem
 
Vreemd. Ze hebben nog wel prijzen gekregen voor Best Backup Tool.
 
Dag, Het is als langzaam beoordeeld hier: https://www.cloudwards.net/review/carbonite/

Ze zullen voor alle gebruikers een compleet nieuwe backup moeten maken dus de verbinding zal zo mogelijk nog verder geknepen zijn. Daarna is het natuurlijk incrementeel, dus dan gaat er minder data upgeload worden. Zelf schrijven ze dat de nieuwe backup binnen een week beschikbaar zal zijn maar het is onduidelijk wat ze daarmee bedoelen. Je zou de computer kunnen blijven gebruiken want het uploaden gebeurt op de achtergrond maar die moet wel aan blijven staan. Hopelijk is het inmiddels gelukt.
 
Dag, Het is als langzaam beoordeeld hier: https://www.cloudwards.net/review/carbonite/

Ze zullen voor alle gebruikers een compleet nieuwe backup moeten maken dus de verbinding zal zo mogelijk nog verder geknepen zijn. Daarna is het natuurlijk incrementeel, dus dan gaat er minder data upgeload worden. Zelf schrijven ze dat de nieuwe backup binnen een week beschikbaar zal zijn maar het is onduidelijk wat ze daarmee bedoelen. Je zou de computer kunnen blijven gebruiken want het uploaden gebeurt op de achtergrond maar die moet wel aan blijven staan. Hopelijk is het inmiddels gelukt.

Superlief ,dat u reageert op mijn probleem beschrijving, ik zit in het laatste jaar architectuur en dus hecht ik alle belang aan veilig staan van mijn gegevens, ik heb ook besloten, alles op externe hard te gooien en deze bij men ouders te bewaren en ik hier op mijn pc , dus heb ik een copy op fysieke andere plaats en mijn recente data bij Carbonite, maar ik zou toch alles ook graag in de cloud bewaren. Cloud is anderzijds vrij duur;
om u een idee te gegeven 15 foto s aan 20mb de foto; na 1u53 min is carbonite klaar. Bij Mozy ging dit , in nog geen 5 minuten .

lieve groetjes
Liesje
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan