Gmail vertoont geen nieuwe mails meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kenju

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2001
Berichten
796
Ik krijg om bepaalde redenen al twee weken op een vreemde manier mijn mails binnen in Gmail. Als ik iets naar mijzelf stuur, zie ik het even staan en daarna is het weg. Als ik vervolgens de zoekfunctie gebruik, vind ik het wel terug. Nieuwsbrieven en dergelijke vind ik wel terug in bepaalde categorieën (standaard heb je een promotions-categorie in Gmail, maar andere zaken zoals bevestigingen van aankopen en mailtjes die ik naar mijzelf toe stuur en privé krijg van anderen zijn slechts via de zoekfunctie nog terug te vinden.

Als ik in de mailclient van mijn telefoon kijk (standaard Samsung mail app), zie ik alles wel zoals ik het wil. Maar Thunderbird toont hetzelfde als de webclient van Gmail. Wat kan ik hieraan doen?

Er zijn geen filters die ik heb ingesteld. Eigenlijk gebruik ik Gmail gewoon in de standaard configuratie. In Thunderbird heb ik alle filters uitgezet.
 
Laatst bewerkt:
Daar had ik al gekeken, maar daar stond mijn oplossing niet bij.
 
welke browser gebruik je. Misschien een update gemist. Of uitloggen bij gmail en weer inloggen.
 
Dat brengt geen verandering helaas. Ik check mijn mail eigenlijk alleen via Thunderbird. Ik heb wel al gezien dat als ik mijn mail in de webclient check, en dan kijk bij 'All Mails' dat ik wel alle mails zie. Maar dus niet in mijn inbox. Ik heb geen filters ingesteld. Als ik iets krijg met het label 'important' komt het in het mapje 'important' te staan, maar dan heb ik dus geen notificatie dat er nieuwe mail is. En alle overige mail zweeft ergens rond.
 
Nope, ook geen filters. Gmail is gewoon as-is. Ik gebruik de webclient eigenlijk nooit. Ook in Thunderbird staan geen aparte filters aan. Ik had even geprobeerd hoe het zou gaan als ik Gmail in Outlook zou configureren, en daar zie ik gewoon hetzelfde.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan