snelle links openen werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

johanwillemsen

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2005
Berichten
292
als ik via chrome > meer hulpprogramma's > snelle link maken een snelkoppeling maakt naar website zet hij deze netjes op het bureaublad,
alleen als je de snelkoppeling dan opent dan gaat hij niet naar de website waar de link heen zou moeten wijzen maar naar een nieuw tabblad in chrome.
Al van alles geprobeerd, chrome resetten, de-installeren en weer opnieuw installeren mag allemaal niet baten.
Wat hier aan te doen?
 
Hallo, Hierover kan ik niet veel verzinnen maar ben je ingelogd als Administrator, Is Chrome van de laatste versie -74- en geschikt voor jouw Windows en ook 32 of 64 bits (Instellingen > Help > Over Google Chrome)? Is Chrome de standaard browser?
 
Vind ik een raar systeem. Die link komt als een snelkoppeling op het bureaublad te staan en niet als URL. Onder Eigenschappen van die link kan ik er geen touw aan vastknopen. Ook zie ik geen map zoals bij IE favorieten waarin de URL's staan en eenvoudig te kopiëren zijn. Gebruik je ook andere browsers?
 
Kijk eens op de pagina chrome://apps/ en kijk of de snelkoppelingen daar te selecteren zijn of grijs. Als ze grijs zijn dan allemaal verwijderen en opnieuw proberen. Wanneer die gewoon aanwezig zijn dan in het contextmenu kiezen Snelle links maken en kiezen voor steeds één van de mogelijkheden; Bureaublad, Startmenu of Vastzetten op taakbalk. Waarbij u dan een snelkoppeling probeert te maken. Misschien gaat het dan goed of kan de snelkoppeling makkelijk naar bureaublad worden gesleept.

De snelkoppelingen hebben vooral als voordeel dat je In venster weergeven kan kiezen. Je opent dan niet de browser wanneer je bijvoorbeeld alleen jou e-mail programma wil zien.
 
Het was vooral veel schrijven en weinig verstand. Graag gedaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan