malwarebytes premium en windows defender samen op windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

oelewapper1

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2010
Berichten
31
ik heb een laptop aangeschaft waarop windows 10 staat.
Ik gebruik het ingebakken antivirus
programma dwz windows defender.
Nu raad men mij in de cursus windows 10 aan om eveneen het antivirusprogramma malwarebytes premium te installeren voor een maximale veiligheid.

Ik vraag mij af of dit wel een goede oplossing is aangezien ik vroeger steeds de raad kreeg om nooit meerdere AV tools terzelfertijd te intalleren omwille van risico op conflicten.

Wie kan mij hieromtrent advies geven.

Oelewapper1 :shocked:
 
Zolang ze niet tegelijkertijd draaien, kan het geen kwaad.
Ik heb AVG als primaire virusscanner draaien, en verder draai ik geregeld MalwareBytes en SuperAntiSpyware.
 
Zolang ze niet tegelijkertijd draaien, kan het geen kwaad.
Ik heb AVG als primaire virusscanner draaien, en verder draai ik geregeld MalwareBytes en SuperAntiSpyware.

Wil dit dan zeggen dat ik telkens windows defender eerst moet uitschakelen vooraleer Malwarebytes te gebruiken en hoe doe ik dit dan?
 
Ik dacht dat Malwarebytes in een freeware-versie aangeboden werd, maar dat zal wel gewijzigd zijn. Iedereen wil tegenwoordig flink geld beuren.
 
Er is een freeware en een premium versie, die natuurlijk realtime scant, mee opstart en betaald moet worden.
 
Laatst bewerkt:
Mooi. Dan kun je Windows Defender gebruiken en zo af en toe eens scannen met de Malwarebytes freeware-versie.
 
Als je de Premium als Freeware installeert dan verlies je na 2 weken de realtime scan automatisch.
Alleen de laatste dagen krijg je nag screens, maar is eenmaal de periode voorbij niet meer. en dan kun je hem nog prima als "handscanner" gebruiken, de database kun je blijven updaten.
Heb nog geen problemen gehad icm andere scanners.
 
windows defender en malwarebytes zijn de beste samenwerkende beschermingsprogramma's , en ja malwarebytes premium werkt prima samen met windows defender wees gerust!
trouwens Malwarebytes is niet te kloppen in het opsporen van malware en ransomware !
 
beste Spocky
Je antwoord van 4 mei 2019 dat windows defender en malwarebites premium prima samengaan stelde me gerust.
Ik heb dan ook malwarebites premium geinstalleerd.
Wel een probleempje: ik wilde dit programma voor één jaar installeren en dit zonder optie van automatische verlenging.
Maar in mijn account staat dat mijn abonnement op malwarebytes wel degelijk automatisch zal verlengen.
Kan ik nog van die verlenging af geraken en hoe?

Oelewapper 1 :rolleyes:
 
Kijk eens even hier naar.

windows defender en malwarebytes zijn de beste samenwerkende beschermingsprogramma's
Dat impliceert dat de twee bedrijven zouden samenwerken. Kun je dat onderbouwen? Dacht het niet!

en ja malwarebytes premium werkt prima samen met windows defender wees gerust!
Dat is heel wat anders dan het eerste. Dat laatste is gebaseerd op eigen ervaring.

trouwens Malwarebytes is niet te kloppen in het opsporen van malware en ransomware !
Niet waar! Ik heb geen Malwarebytes en nog nooit malware/ransomware gehad. Ik bezoek duizenden websites en download alles wat ik wil. Dat wil zeggen dan mijn security programma beter is dan Malwarebytes want ik zie regelmatig problemen op internet en die heb ik niet.
 
Laatst bewerkt:
Kijk eens even hier naar.


Dat impliceert dat de twee bedrijven zouden samenwerken. Kun je dat onderbouwen? Dacht het niet!





Dat is heel wat anders dan het eerste. Dat laatste is gebaseerd op eigen ervaring.


Niet waar! Ik heb geen Malwarebytes en nog nooit malware/ransomware gehad. Ik bezoek duizenden websites en download alles wat ik wil. Dat wil zeggen dan mijn security programma beter is dan Malwarebytes want ik zie regelmatig problemen op internet en die heb ik niet.

beste Senso, dit is je eigen ervaring dat je dit post ...
AVAST en Malwarebytes werken toch ook goed samen ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan