Acer Aspire 5715z webcam niet in apparaatbeheer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dizzylizzy

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2013
Berichten
101
Hallo,
na installatie windows 10 was er geen beeldapparaat meer te zien in configuratiescherm.
Ik heb jullie forum doorgenomen, maar nog geen oplossing gevonden.
Kan iemand me helpen aan details, type van geïntegreerde webcam op deze laptop aub ? ten einde juiste driver te vinden.
Of eventueel link naar driver ?

Dank voor alle info
m.vr.gr.
 
Zal niet meevallen voor dat oude beestje, er is na Win7 geen support meer voor dat apparaat.
Je kunt deze proberen, is voor een Sonix webcam.
Anders wellicht deze, is voor de Acer Crystaleye webcam.

Als deze geen van beide werken dan is het naar mijn idee een vrij kansloze missie..succes :thumb:
 
hallo,
dank voor reactie,
ik heb ondertussen handleiding bekeken, en rarara ik zie geen webcam in bovenste boord van laptop ; zou het een model kunnen zijn zonder ?? wat ik heel raar vind
microtje is aanwezig maar geen spoor van webcam

Het zal een externe webcam worden zeker ? bedoeling was iemand uit de nood te helpen ..
het type webcam was echt onvindbaar, dus maar handleiding en schema van laptop bekeken ; en daar staat bij webcam (optioneel voor sommige modellen) zou dus goed kunnen dat er geen is ; en zoeken maar .....

Ik zal de drivers toch eens proberen, ...
fijne dag en bedankt !
mvrgr
Lieve,
 
https://www.acer.com/ac/nl/NL/content/support-product/547?b=1
En welke Windows wordt er nu gebruikt?
Zo te zien zit er wel degelijk een camera in.

Euvel met wat oudere Acer notebooks is dat de pootjes van de camera geen contact meer maken met de houder waar die inzit, bezel er voorzichtig afhalen en camera eruit halen, pootjes van de corrosie ontdoen eventueel met een beetje contactspray en opnieuw plaatsen, wordt die weer gezien en andersom ook.
 
Check met deze software of er een webcam in zit, das over het algemeen het eerste wat men doet.
Is er niks... dan moet je een externe hebben, anders de overige tips volgen.
 
bedankt voor jullie hulp

ik zoek het deze avond uit,
en post morgen wat het gegeven heeft ;
de computer werkt nu prima met Windows 10 alleen die webcam lukt niet
Met een externe (usb) zal het wel lukken.

nog bedankt voor jullie hulp
super forum hier !
m.vr.gr.
Lieve,
 
hallo,

hallo,
ik heb Speccy laten draaien, en inderdaag geen webcam te bespeuren. Ook op de buiten bovenrand, is er alleen een microotje aanwezig ; geen spoor van webcam. Geen probleem hoor, ik zal het met een externe oplossen.
Toch bedankt voor jullie hulp
fijne dag,
m.vr.gr.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan