Door update van Firefox werken ineens 5 extensies niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

robbie123321

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2016
Berichten
101
Firefox ondersteund ineens 5 hele bekende en hele betrouwbare extensies niet meer: McAfee Webadviser, Evernote, Adblock plus, Ghostery en Textaloud. Ik kan geen updates van deze extensies installeren (foutmelding: "Downloaden mislukt. Controleer uw verbinding".)

Dit is wat er bij de extensies staat: screenshot firefox extenties.jpg

Dit was de uitleg van Mozilla: https://support.mozilla.org/nl/kb/add-technologie-firefox-gemoderniseerd?as=u&utm_source=inproduct

Dit zijn door mij veelgebruikte extensies en ik werk altijd met Firefox en alles staat bij mij in Firefox (bookmarks etc.)

Wat moet ik doen?


Update: vond toevallig dit https://www.gratissoftwaresite.nl/comment/52753

Maar iemand anders suggesties om in de tussentijd wel te kunnen werken met sommige extensies (omweggetjes)?
 
Laatst bewerkt:
Hé, heel erg bedankt! Mozilla mag dan nog bezig zijn, maar ik heb mijn extensies weer :thumb:
 
Ik weet niet wat jij gedaan hebt, maar het begint een vervelende zaak te worden met Firefox. Moet je eens kijken aan de reacties hoeveel mensen hun tijd daar aan moeten verkwisten. Het is niet één keer maar telkens raak bij Firefox.
 
Volgens FF moest je gewoon geduld hebben de fix werd geleidelijk gepusht....dus afgezien van de bug reporter en de mensen die het gerepareerd hebben valt hier geen eer aan te behalen.... het blijft alleen erg vervelend.
Heb met Opera erg weinig problemen maar ik ga uiteraard niet schrijven dat het nooit kan gebeuren... het blijft software door mensen gemaakt / samengesteld.
 
Met Firefox heb ik in al die jaren dat ik het gebruik slechts 1x een probleem gehad.
Het probleem van vandaag ben ik niet tegenaan gelopen.
En wat route99 al zegt, het blijft mensenwerk.
Firefox blijft voor mij de browser waar ik het liefst mee werk.
 
Ook in alle jaren maar 1 serieuze bug meegemaakt en niet eens op mijn laptop.

Maar voor deze bug heb ik gelukkig de fix al sneller gekregen dankzij edmoor's link :)
 
De fix werd automatisch gepusht, kon je niks aan doen, aldus de makers van de fix.
Alleen dus de eer voor de ontdekker van de bug en de fixers....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan