photoplay toestel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Verhulst69

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 mei 2019
Berichten
3
hallo beste vrienden :D
ik heb onlangs een photoplay gekocht op een veiling ….
beeldscherms start op maar daarmee is alles gezegd !
op het beeldscherm verschijnt enkel 'no signal 31K/60 '
heb reeds een nieuwe voeding geplaatst … iemand hier ervaring mee ?
alvast bedankt !
 
Ik vrees een defect moederbord. Op Marktplaats zijn vast wel mensen die in dergelijke kasten en onderdelen handelen.
 
We stellen het op prijs om te melden of je vraag ook dubbel gesteld is op een ander forum.


Modedit: Reactie anders geformuleerd
 
Laatst bewerkt door een moderator:
aangezien ik hier weinig reactie kreeg heb ik dit inderdaad ook elders geplaatst …
gelukkig maar ;) ..wat is de meerwaarde om dit hier te vernoemen ?
 
Wat denk je van puur respect voor de helpers hier.... :eek:
Kunnen ze daar ook meelezen....
 
mijn plan was eerder om te wachten tot ik de juiste oplossing gevonden had , dit vervolgens hier te plaatsen . lijkt me veel minder omslachtig ... echter aan de reacties te zien op deze blog is er toch maar weinig interesse van de 'helpers' hier ...
dus weet ik alsnog niet of dit wel een meerwaarde is !
 
aangezien ik hier weinig reactie kreeg heb ik dit inderdaad ook elders geplaatst …
gelukkig maar ;) ..wat is de meerwaarde om dit hier te vernoemen ?

De interesse van de helpers op jouw vraag moeten er ook zijn.
Diegene die er wel energie in steken om je te helpen steken hier vrijwillig en vaak wel veel tijd in die in mijn optiek nu misgund wordt.

Jammer dat je deze opmerking plaatst binnen 24 uur na je aanmelding op het forum en je eerste vraag.
En wat betreft de meerwaarde het te noemen dat je aangeeft dezelfde vraag op andere fora's hebben gesteld is er wel degelijk.
 
aangezien ik hier weinig reactie kreeg heb ik dit inderdaad ook elders geplaatst …
gelukkig maar ;) ..wat is de meerwaarde om dit hier te vernoemen ?

Weinig reactie of weinig geduld?
circuitsonline zei:
Gepost zaterdag 4 mei 2019 14:55:19

Dat is toch zeker 11 minuten later dan hier.
Zoals reeds gezegd, 90% van de fora op internet wordt gedraaid/beantwoord door vrijwilligers, als je snel antwoord wilt doe je er beter aan om betaalde hulp te gaan zoeken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan