MediaPlayer ( Eminent) verliest contact...

Status
Niet open voor verdere reacties.

H6nsvV

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2002
Berichten
969
Goedemorgen allemaal,
Hoop dat ik in de goede forum afdeling zit, anders sorry mod.

Ik heb een Mediaplayer Eminent EM 7080.
Voor de vakantie zet ik wat films op de HD van de player.

Maar nu ben ik bezig wat films over te zetten maar tijdens het overzetten krijg ik op de pc te zien "dat het usb niet herkent wordt " dus dat gebeurt steeds als ie al een tijdje bezig is...en dan stopt ie plotseling en zie ik hem dan ook niet meer in "harde schijf "stations staan.


Wat kan dat zijn:shocked:... graag jullie deskundige info :D


Bedankt vast voor jullie adviezen :thumb:
 
Heeft je speler een interne harde schijf? Probeer het eens met een andere, externe schijf die je aansluit aan de voorkant.
Probeer ook een andere USB kabel. Jouw probleem gebeurde laatst met een externe harde schijf van me, en die kreeg ik weer aan de praat
door de schijf uit de behuizing te halen, en anders aan te sluiten. Waarmee je kunt zeggen dat de USB-communicatie in mijn externe schijf 'stuk' was,
daar lijkt het hier ook op. Dit apparaat is 9 jaar oud, ik denk dat het einde oefening is.

Je kunt de Eminent als server in een netwerk opnemen, en zo bestanden benaderen. Dat zou ik dan gebruiken om evt. aanwezige files veilig te stellen.
Zie hiervoor de gebruiksaanwijzing, https://www.gebruikershandleiding.com/Eminent-EM7080/handleiding-5-452300.html
Probeer het evt. nog bij Eminent-online, de ondersteuning was altijd prima, maar 9 jaar is nou eenmaal stenen tijdperk in IT..
https://www.eminent-online.com/faq/index/question/p/EM7080/g/311
 
Hoi vandahl,

Dank je wel voor je duidelijke antwoord.
Ik was er al bang voor , het vermoeden lag dan ook al in de aansluiting van de HD.
Ik gebruik de HD alleen in de vakantie, voor de rest werk ik met Samba.
Ik dacht ook nog aan een "te oude " harddisk . Op het forum zegt men dat alleen de hd en de ventilator slijt.
Maar ja ik gebruik hem buiten de HD wel vaak en al jáááren dus ...
Nogmaals dank voor je info..:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan