InteressePoll

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chopra

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 okt 2003
Berichten
1.896
Weet het even geen andere naam te geven.

Gaat om het volgende.

Wil eigenlijk m'n ext. HD park wat optimaliseren.
Betekent diverse schijven in de aanbieding.

Is hier interesse in? Behoefte aan?
Prettige prijsjes gegarandeerd.

Zit nu met RAID 20TB, dus alles wat kleiner is mag eigenlijk weg.
Alleen WD/SEAGATE/GDATA.

Onnodig te vermelden dat de schijven in prima conditie zijn en netjes geformatteerd/gebruiksklaar aangeleverd worden (Windows).

Laat maar horen :thumb:
 
Hé, hoe is het met je?

Over je bericht:
Misschien handig als je laat weten welke schijven je hebt en hoeveel GB. deze hebben.
Nu is het wat onduidelijk.
Zijn ze helemaal leeg (geformatteerd) zonder OS? (omdat je Windows tussen haakjes hebt staan?)
 
Heyyyyy Femke :D

Voordat ik die hele opsomming ga doen wilde ik eigenlijk eerst graag weten óf er überhaupt behoefte aan zulke schijven is.

Heel divers qua grootte; vanaf 300 Gb tot 10 Tb en mix van USB/220v. gevoede schijven.

Voor een deel van de data geldt dat deze dan toch weer op de 20 Tb schijven moet komen, dus heel erg veel winst zal het mogelijk niet opleveren.

Vooralsnog moet ik eerst die hele projecteninventarisatie doen en dan eens zien wat ik aan ruimte overhoud (cq. lege schijven). Ook is een USB schijfje wel handig om mee te nemen.

Ben er nog niet helemaal uit.
 
Zijn ze helemaal leeg (geformatteerd) zonder OS? (omdat je Windows tussen haakjes hebt staan?)

en nog even v.w.b. deze vraag:

Er staat geen OS op, maar schijven worden doorgaans geformatteerd voor óf MAC óf Windows.
Ik werk heel veel met musici en grafische mensen en da's allemaal ... MAC. Arrghhh :rolleyes:

Afijn, ze zijn dus allemaal Windows geformatteerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan