Zonder kosten van Windows 7 naar windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gillian

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 dec 2000
Berichten
1.213
Zonder kosten van Windows 7 naar Windows 10 dit staat in de laatste nieuwsbrief van Helpmij.
ik heb twee orginele licencie van Win7 die voorheen op ijn oude pc stond en toen overgestapt naar Win 10.
kan ik hiermee op een nieuwe PC ook gratis overstappen naar Win 10 of is die Win 7 verbonden met mijn oude PC
 
Hartelijk dank en nee PC word deze week besteld maar weet niet of hij zonder Win 10 geleverd kan worden als dit wel mogenlijk is gebruik ik die van de gamekeydiscounter
 
Windows 10 Professional OEM - € 11,95
Je krijgt maar alleen de licentiesleutel Ik vraag mij af waarom daar de ISO niet kan downloaden?
 
Het kan zo voordelig zijn omdat ze niks verboden doen. Bedrijven krijgen voor hun licentie ook niet meer dan één schijfje. Ik mag jou Windows niet van mij laten downloaden, zij dus evenmin. Als er geen download link bij is, bij mijn Windows wel, dan kan je deze krijgen uit officiële bron. https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10 Heeft jou nieuwe computer UEFI firmware dan moet je je houden aan het besturingssysteem wat bij de firmware past of deze updaten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan