Bluatooth box en bedraad boxen

Status
Niet open voor verdere reacties.

vinie

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2007
Berichten
184
Goede dag,

Heb een bluetooth box hangen in de badkamer en met de pc verbonden.
Het geluid speelt perfect af en is goed te horen in de badkamer.

Maar wil ook het geluid gewoon via mijn boxen af kunnen laten spelen tegelijk met de bluetooth.
Volgens mij moet dit mogelijk kunnen zijn maar hoe?
Kan het nergens vinden op google.

Zouden jullie misschien raad weten?

Gebruik Windows 10 Pro 64Bit.

Vriendelijk bedankt,
Vinie.
 
Vindt het mooi spul maar bedoel het niet zo.

Mijn pc boxen zijn op draad aangesloten op de pc.
Als ik de Bluetooth aanzet dan schakelt de boxen op draad uit.
Het mooiste zou zijn als ze allebij (Bluetooth speaker en boxen) ingeschakeld blijven en dat overal het zelfde geluiden uit komt.

Alvast vriendelijk bedankt,
Vinie
 
Hoe zit het nou:
Het is echt te simpel.
Je hebt boxen op draad die dus gewoon aangesloten is op de pc.
Daarnaast heb ik een USB bluetooth adapter (Belkin, Model: F8T013xx1) die ook aangesloten is.

Dus wil ook tegelijk via de pc boxen en via bluetooth gaat.

Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Vriendelijk bedankt,
 
Het is toch anders als
bluetooth gaat gebruiken.
Lijkt erop dat bluetooth voor gaat voor geluid en dat de boxen op draad afgesloten word.

Maar hoe kan ik dit verbeteren dat er allebij kunnen gebruiken?

Vinie
 
Je audiospeler (of Windows audio) kiest een apparaat waarop het gaat afspelen.
BT of geluidskaart, samen kan niet (eenvoudig).
 
De sectie geluidsbewerking is bedoeld voor andere doeleinden, daarom je vraag verplaatst naar een meer voor de hand liggende sectie.
 
Hallo

Het audio signaal van de p.c. in een losse bluetooth zender stoppen ---> synchroniseren met badkamer ontvanger.

Met y koppeling de aktieve p.c. speakers ook (parallel) op de p.c. uitgang aansluiten.


https://www.benl.ebay.be/itm/Wirele...594050?hash=item1c762ab2c2:g:1AYAAOSwA3dYQCZ6

https://www.benl.ebay.be/itm/3-5mm-...397371?hash=item58a640f6bb:g:6lQAAOSwETJZ89EU

Ik gok dat er een batterijtje in de B.T. zender zit ...

Ik weet niet of deze dan ook nog werkt , terwijl deze voeding krijgt (opladen) van een u.s.b. poort.

Hopelijk kun je met deze info iets werkend in elkaar knutselen.

Peter
 
Heb hier gewoon de speakers met muziek aan en een USB headset in voor Teamspeak, sommige audio codecs, zoals de Realtek, kun je de audiostromen scheiden.
Had het aangegeven maar de TS weigerde gewoon de juiste info te geven.
BT of geluidskaart, samen kan niet (eenvoudig).
Hier wel....
 
Nee, dat niet, dienen wel 2 stromen te zijn en met een keuze optie zoals in TeamSpeak.
 
Hoe je dit voor elkaar kunt krijgen is met een versterker waarop je zowel bedrade als bluetooth luidsprekers kunt aansluiten. Bluetooth op je PC gebruik je dan niet, die versterker werkt als bluetooth zender.
Let vooral op dat 'zenden', de meeste van dit soort apparaten kunnen alleen bluetooth ontvangen - zodat je bijv. je telefoon draadloos kunt verbinden. Daarbij wil je ook de draadloze en bedrade uitgangen tegelijk kunnen horen.

Een probleem wat je daarbij kunt tegen komen is dat je het bluetooth geluid iets later hoort dan de bedrade luidsprekers. Dat is niet zo erg als beide luidspreker-sets in verschillende ruimtes staan.
https://www.lifewire.com/convert-wired-speakers-to-wireless-4173973
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan