Portfolio wordpress site

Status
Niet open voor verdere reacties.

femke98

Meubilair
Lid geworden
16 dec 2006
Berichten
6.679
Graag zou ik een soort van portfolio willen maken van al mijn eigen gemaakte kaarten en schilderkunsten.
Maar ik vind geen enkele goede (leuke) gallery.

Nu zou ik wel een thema willen, maar zoals jullie weten heb je er giga veel.
Wie kan mij iets aanraden om te doen?

Ik heb het nu zo: http://portfolio.praktijk-havayah.com/
en de gallery is Gallery maar de optie die ik nu heb vind ik niets., Maar de andere opties vind ik ook iets ;)

Wie weet iets?
 
Ik ben zelf altijd erg gecharmeerd geweest van de Custom Content Portfolio van Theme Hybrid.

Realiseer je wel dat dit niet de meest gemakkelijke plug-in is; verwacht dus geen kant-en-klare totaaloplossing. De kans is groot dat je zelf nog de juiste templates moet maken voor de portfolio-pagina's daarbij rekening houdend met de manier waarop je je kaarten en schilderkunsten wilt laten zien. In het verleden heb ik de plug-in zelf gebruikt voor het maken van foto-albums, waarbij de portfolio-plugin zorgde voor de juiste paginastructuur op de website en de ingebouwde gallery-functie van Wordpress voor de presentatie van de foto's.
 
Dank Tommy78, ik zal er eens naar kijken. Heb je misschien al een website die het gebruikt als voorbeeld?

Momenteel heb ik uit de vele die worden aangeboden, de plug-in Foogallery geïnstalleerd.
Op zich mooier dan wat ik had, dus ik laat het voor nu even zo.
 
Dank Tommy78, ik zal er eens naar kijken. Heb je misschien al een website die het gebruikt als voorbeeld?

Helaas heb ik op dit moment even geen voorbeeldje voor je, met mijn eigen site ben ik een aantal jaren geleden gestopt en kan zo snel ook geen andere site vinden die dezelfde plug-in gebruikt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan