pdf van tekst en afbeelding voorzien

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Meubilair
Lid geworden
13 jun 2016
Berichten
9.648
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H@S en Office 2021 Prof Plus
Ik wil aan een pdf of geconverteerd pdf-document tekstregels toevoegen en van een afbeelding voorzien.
Heb PDFMate Free gedownload die zet netjes een pdf naar Word om echter de cursor staat op ongewenste plaatsen m.a.w. niet veel mee te beginnen.
 
Voorbeeldje hier? Wellicht handig.
 
Tekst en afbeeldingen plaatsen zou in iedere pdf op een gemakkelijke manier mogelijk moeten zijn. Helaas veel software geprobeerd (geen betaalde) en dan blijkt het tegendeel waar. Dus ik stop er maar mee. Na drie uur werken heb ik er wel genoeg van. Dom vind ik het, dat op internet (Google) constant staat dat het met Adobe heel eenvoudig is, maar dat is het programma van jaren en jaren geleden, nu valt dat allemaal onder Gereedschap en dat zijn allemaal extra opties tegen woekerprijzen!

Het is exact hetzelfde dat op Voordeelmuis nog aanbiedingen van Supermarkten staan uit 2018, 2017, 2016, 2015 enz.! Verlopen, verlopen, verlopen, verlopen en nog eens verlopen. Pure tijdverkwisting! Blijft gewoon op Google staan.

"het vermogen van een systeem om externe gegevens correct te interpreteren, om te leren van deze gegevens, en om deze lessen te gebruiken om specifieke doelen en taken te verwezenlijken via flexibele aanpassing"

Moet je niet bij Google zijn!
 
Laatst bewerkt:
Hoi Senso,

Heb je het al eens geprobeerd met Scribus? Daar zou het prima mee moeten lukken. Geef als gezegd een voorbeeld van wat je wilt doen. Bestaande tekst in een pdf vervangen kan erg lastig zijn, want daar is pdf niet voor bedoeld. Het is geen tekstverwerkersprodukt.
 
Ik probeer vaak en geregeld met succes een pdf in Word zelf ... direct te openen. Ook al opent ie alle pagina`s alseen plaatje met “invoegen van en tekst vakje zonder randje” of het invoegen van een plaatje kun je vervolgens eea naar wens aanpassen en weer opslaan als pdf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan