outlook kan de server niet vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Annecel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 mei 2019
Berichten
3
Hallo.
Sinds gisteren hebben wij een nieuwe provider KPN voor thuis telefonie, televisie en internet.
Nu doet dat allemaal goed.
Op de telefoon heb ik mijn Hotmail adres. Dit adres gebruik ik ter aller tijde (die blijft altijd bestaan ook al wijzig je van thuis provider). Echter sinds wij dus op het netwerk van KPN zitten doet mijn Hotmail het niet meer en geeft hij aan hij de server niet kan vinden.

Eerst naar de winkel geweest van KPN en die hebben de telefoon in de winkel getest (wifi KPN) en daar deed hij het.
Toen naar huis. Daar weer getest maar helaas hij doet het nog steeds niet. Vervolgens KPN gebeld maar die hebben niets kunnen vinden waar het aan zou kunnen liggen,. Van alles geprobeerd. (hij gaf aan dat het niet hun probleem was omdat Hotmail niets met KPN te maken heeft maar was bereid mee te kijken. Na zeker een half uur van alles geprobeerd te hebben is er nog geen resultaat.

Geeft of aan "kon niet verbinden met server" of geeft aan "kan de server niet vinden".

heeft iemand een idee??

het gekke is dat hij wel verstuurd maar niet ontvangt. Versturen geprobeerd met de mobiel naar email op de pc.

groetjes Anne Marie
ps heb een Huawei p10 lite, mijn man heeft het zelfde probleem met zijn huawei p20. Voor dat we over gingen op KPN hadden we geen problemen.
 
Staat voor de uitgaande mail de instellingen wel ingesteld zoals in dit voorbeeld.
Hebben jullie een glas aansluiting van KPN of....
 
Hallo Puppie, bedankt voor het antwoord maar alles staat goed. heb even naar je voorbeeld gekeken en zo staat het er ook. Dit ook met de medewerker van KPN door genomen en nog meer opties maar niets werkt. Het gekke is dat hij af en toe wel mail ophaalt. Vannacht heeft hij dat gedaan maar wil ik nu meteen mail na kijken dan geeft hij aan server niet gevonden.
;9:(
We gaan zo de telefoons testen bij iemand anders en als het daar wel snel reageert dan ga ik KPN maar weer lastig vallen :(

zover ik weet geen glasvezel.
 
Laatst bewerkt:
Dat hij af en toe wel mail ophaalt zal van de snelheid afhangen, en welk abonnement je gekozen hebt.
Indien er verkeerde instellingen waren, zou je geen mails doorkrijgen.

Dat vindt ik raar: Soms geeft hij aan server niet gevonden.
Vraag een nieuw toestel aan.
 
Laatst bewerkt:
Snelheid is prima in orde, gewoon internetten gaat ook snel dus dat is het niet.

Wat bedoel je met vraag een ander toestel aan. Mijn telefoon is prima.

In ieder geval bedankt voor de reactie ik ga KPN mailen. ZIj mogen het oplossen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan