Bureaublad wijzigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

JPG

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2007
Berichten
82
Hallo,
Momenteel heb ik hier een laptop met Windows 10 en bij het opstarten zie ik weliswaar de achtergrond afbeelding maar daarover verspreid over heel het scherm de diverse blokjes van verschillende programma's. Nu zou ik graag deze blokjes niet meer willen zien over heel het scherm maar gewoon kleine icoontjes aan de linkerzijkant zoals bv. bij win7 het geval was.
Ik ben nu wat gaan kijken en veranderen bij "Instellingen - Persoonlijke voorkeuren - Start" maar niets helpt of wijzigt ook maar .
Wanneer ik ook helemaal onderaan links op het scherm, op het teken van windows klik ( de 4 witte blokjes) zie ik ook de lijst niet van de diverse programma's.
Kan iemand mij helpen en zeggen wat ik verkeerd doe of welke instellingen er dienen aangepast ?
Dank bij voorbaat.
 
Hallo Senso,
Bedankt voor de snelle reactie maar helaas .... er gebeurt niets ik kan de pictogrammen niet wijzigen, ...
Groetjes.
 
Pictogrammen uitlijnen op raster aanvinken via rechtermuisklik op het bureaublad en ze in de gewenste positie zetten, de rest uitvinken en een keuze maken qua grootte.
 
Hallo Lange Pier,
Bedankt voor je reactie. Dit is wel gelukt. Ik heb een na een de blokjes met de rechtermuisknop aangeklikt en verwijderd.alleen diegene laten staan en verkleint dewelke ik nodig heb.
Het probleem met de knop onderaan links blijft echter bestaan. Wanneer ik een programma heb openstaan en ik klik op de knop links onder dan verdwijnt dat programma in de achtergrond maar de lijst met alle programma's dewelke op mijn laptop staan verschijnt niet en kom ik op het startscherm. Wanneer ik terug op die knop druk om bv. een ander programma te openen dan verschijnt niet de lijst van de aanwezige programma's maar wordt het programma dat in de achtergrond openstaat terug opgehaald.
Heb je misschien hiervoor een oplossing ?
Mvg.
 
Hallo Lange Pier,
Bedankt voor je raadgevingen.
Ik heb sfc en dism uitgevoerd en na heropstarten blijkt alles OK.
Nogmaals hartelijk dank hiervoor !
Mvg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan