probleem met outlook 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.

kippenstok

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2019
Berichten
5
de bewerking is mislukt.de berichteninterfaces hebben een onbekende fout gemeld.als het probleem blijft bestaan,start u outlook opnieuw

hallo

heb al enige tijd problemen met mijn outlook 2016 (zie regel hierboven)

als ik een bericht wil versturen of weggooien komt dit bericht naar voren
als ik outlook afsluit en weer opstart komen de nieuwe berichten opnieuw binnen

wie kan mij helpen

groet

kippenstok
 
Heeft Outlook ooit gewerkt?
Is het probleem ineens onstaan?

Neem deze link eens goed door.

Dit probleem doet zich voor wanneer een Google Apps Sync voor Microsoft Outlook-account en een Microsoft Exchange Server-account in hetzelfde Outlook-profiel zijn geconfigureerd.

Configureer geen Exchange Server-account en een Google Apps Sync for Microsoft Outlook-account in hetzelfde Outlook-profiel. Maak in plaats daarvan afzonderlijke Outlook-profielen aan en configureer vervolgens de Google Apps Sync for Microsoft Outlook-account in het ene profiel en de Exchange Server-account in een ander profiel. Het volgende Microsoft Knowledge Base-artikel beschrijft hoe u een profiel aanmaakt en een e-mailaccount in Outlook instelt.
 
nog 1 vraag

ben ik nog een keer

waar vind ik dit? .....Het volgende Microsoft Knowledge Base-artikel beschrijft hoe u een profiel aanmaakt en een e-mailaccount in Outlook instelt.
 
Waarom geeft je geen antwoord op onderstaande vragen?

Heeft Outlook ooit gewerkt?
Is het probleem ineens onstaan?

Het probleem dat je beschrijft in jouw post, is in de link beschreven als het symptoom.
de bewerking is mislukt.de berichteninterfaces hebben een onbekende fout gemeld.als het probleem blijft bestaan,start u outlook opnieuw

De reden heb ik uit die link vrij vertaald en geciteerd in mijn vorig bericht, hier nogmaals:

Dit probleem doet zich voor wanneer een Google Apps Sync voor Microsoft Outlook-account en een Microsoft Exchange Server-account in hetzelfde Outlook-profiel zijn geconfigureerd.

Het probleem kan voorkomen worden door:

Configureer geen Exchange Server-account en een Google Apps Sync for Microsoft Outlook-account in hetzelfde Outlook-profiel. Maak in plaats daarvan afzonderlijke Outlook-profielen aan en configureer vervolgens de Google Apps Sync for Microsoft Outlook-account in het ene profiel en de Exchange Server-account in een ander profiel. Het volgende Microsoft Knowledge Base-artikel beschrijft hoe u een profiel aanmaakt en een e-mailaccount in Outlook instelt.
 
Update:

waar vind ik dit? .....Het volgende Microsoft Knowledge Base-artikel beschrijft hoe u een profiel aanmaakt en een e-mailaccount in Outlook instelt.
Klik op de link in mijn bericht, onderaan in het artikel bij Resolution kilk je weer op een link, dan krijgt je dit Een Outlook-profiel maken artikel.
 
ben ik weer

heb toch besloten om mijn pc een Format C te geven

bedankt voor het mee denken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan