Laptop key werkt niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

timvanloo

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2013
Berichten
25
Hallo,

Zoals de titel zegt, mijn laptop C key werkt niet meer zo soepel. Soms doet hij het en soms niet.
Nu heb ik de keycap eraf gehaald en weer erop gedaan maar vroeg mij af.

9bedb80eb5cab73f6d5697c93cdffcc8.png

Het zwartje dingetje wat je indrukt, hoort die vast te zitten? Die van mij is los.
Kan ik deze vastlijmen met een heeeel klein beetje lijm, of moet ik deze laten repareren?

Mvg,

Tim van loo.
 
Hallo

"Het zwartje dingetje wat je indrukt, hoort die vast te zitten?"

Hoort vast te zitten.

Dit lijmen zal volgens mij niet lukken. (zie niet echt goed in , hoe dit los kan komen ...)

Meest eenvoudige oplossing --> nieuw keyboard.

Mits je blijkbaar heel handig bent ... ---> verwijderen keyboardcapsules zonder extra nutteloze schade te veroorzaken....

Zou je een goedkoop keyboard kunnen kopen in china , en dan de capsules omruilen (keyboard layout veranderen)

Ik gok dat dit een h.p. laptop is ....

Zoiets :

https://www.benl.ebay.be/itm/New-Re...713043?hash=item1ef97c9fd3:g:A9cAAOSwNDBcw-~L

Of:

https://www.benl.ebay.be/itm/New-La...877459?hash=item1ef9515b53:g:VVsAAOSwlo1cwCk7

Uiteraard zelf zoeken voor uw model laptop , want "mijn laptop" is nu niet echt verhelderende info ...

Peter
 
Sorry dat er niet veel informatie in de post stond.

Mijn Laptop is niet de laptop van de foto.
Ik heb die foto opgezocht om het beter te kunnen uitleggen wat er precies los zat.
Mijn Laptop is een Asus R510C.

Of een Asus R510CC-XX439H.

Dit is het hele serienummer die op de achterkant staat. Dus de makkelijkste oplossing is een nieuw keyboard kopen? En dan zelf monteren? Ik bedoel super handig ben ik niet hoor, haha. Ik weet hoe ik een keycap eraf kan halen zonder schade aan te richten sure. Maar een nieuw keyboard erin zetten klinkt aardig moeilijk.
Ik zal het vast wel kunnen via een tutorial online. Zo heb ik het ook gedaan met de keycap. Ik heb de flatcable van mijn scherm er al een keer opnieuw in moeten zetten omdat die iets los zat en er daardoor flikkeringen in mijn scherm kwamen. Als het zoiets is als dat dan lukt het mij wel.

Mvg,

Tim van loo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan