Gebruiksvriendelijk gratis programma om video's te bewerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Berichten
1.151
Ik gebruikte altijd moviemaker om filmpjes in te korten en soms wat effect of woorden er aan toe te voegen.
Het zijn filmpjes van trainingen.
Nu bestaat moviemaker helaas niet meer. Heel jammer dat zo'n goed werkend programma ineens verdwenen is.
Heb windows 10, ben nu op zoek naar een gebruiksvriendelijk gratis programma. Ik heb een zogenaamd gratis nieuwe moviemaker gebruikt maar die blijkt toch niet gratis en er staan watermerken in. Omdat ik ook reclame filmpjes moet versturen of mijn filmpjes door professionals worden gebruikt moet het zeker wel helemaal kloppen, dus geen watermerken oid.

Graag advies of een tip. Vooral knippen /stukken eruit halen is wat ik het meeste ga gebruiken.
 
Edmoor, dank voor je reactie! Deze software had ik gedownload maar na de eerste filmpjes te hebben gemaakt, het programma is veel onhandiger dan de eerste moviemaker, kreeg ik een melding dat ik moest gaan betalen. Dus die heb ik er weer afgegooid.

Dus Free Download betekent eigenlijk niets. Want je kunt wel Free downloaden maar als je gaat gebruiken na een eerste testje heb je een licentiesleutel of code nodig. Dat is nieuw voor mij als er groot Free Download staat al ken ik dat wel van boekhoudprogramma's die dan een max aantal regels hebben maar dat staat er bij vermeld. Hier niets. Verrassing dus. En watermerk.

Artikel ga ik lezen, daar kom ik vast verder mee!

Openshot gedownload, deze lijkt praktisch en blijft wel gratis hoorde ik.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan