• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gegevens vergelijken in 2 exce-lbestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marian58

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 mei 2019
Berichten
2
Ik heb een basisbestand met allerlei gegevens van studenten. Elke week ontvang ik nieuwe aanmeldingen van studenten die ik wil verwerken in de basislijst. Er komen studenten bij, maar er zijn ook afmeldingen. Hoe kan ik dit het makkelijkste en snelste verwerken?
 
Welkom op dit forum

Het makkelijkst en snelst krijg je hier een antwoord als je een representatief voorbeeld bestandje plaatst, uiteraard zonder privacy gevoelige info
 
Excel-bestanden vergelijken

Hallo Mark, in het bestand staan NAW-gegevens en voor welke opleiding ze willen starten. Beide bestanden zijn hetzelfde van opzet. Elke week is er een verversing van studenten die willen gaan starten of hun aanmelding hebben ingetrokken. Ik vind het lastig om een voorbeeld-bestandje te uploaden daar er altijd privacy-gevoelige info in staat.
 
U kan ook een bestand plaatsen zonder privacy gevoelige informatie.
leerling 1
leerling 2
 
Zet de gegevens van beide bestanden onder elkaar en ga naar Menu Gegevens → Duplicaten verwijderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan