Foto's en Filmpjes samenvoegen met muzie

Status
Niet open voor verdere reacties.

ShardaParmanand

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 mei 2019
Berichten
1
Hallo iedereen,

Ik wil graag een heleboel foto's en filmpjes samenvoegen tot een soort "diavoorstelling". Windows Movie Maker (WMM) was vroeger ideaal. Maar door de hoge resolutie van de foto's en filmbeelden crashed mijn computer regelmatig :(
WMM is ideaal, omdat de filmpjes automatisch worden afgespeeld. Maar dat gaat dus niet meer. Heeft iemand een suggestie(s) voor een nieuwe applicatie of software?
 
Ik heb nog nooit iets gebruikt van Microsoft. Movie Maker is maar een klein broertje.

Corel Videostudio is er zo een om je vingers af te likken.

Maar meestal doe ik dat op mijn IMac, daarvoor gebruik ik ander programma's.
 
Bij mij werkt Moviemaker nog prima onder Windows 10. Je moet alleen een betrouwbare download weten te vinden om het zgn Windows Essentials pakket te downloaden. Ik geef Moviemaker geen internet toegang. De kans dat er verder iets onveiligs gebeurt.
 
Om een heleboel foto's en filmpjes samenvoegen met muziek en effecten enz... voor een trouwfeest in elkaar te steken bvb, zijn wij niet veel met dat WMM makertje.
Ik ga nooit pruts programmatjes voorstellen aan iemand. En nog zeggen dat ze goed werken, no way.
 
Het hangt natuurlijk wel heel sterk van af van de gebruiker. Maar dat geldt ook voor prima, maar dure programma's.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan