Problemen met thema AVADA in WordPress

Status
Niet open voor verdere reacties.

Plotinus

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2007
Berichten
649
Sinds een paar maanden ervaren wij als vereniging problemen met onze website. Deze is gemaakt in Wordpress met het thema AVADA. Als ik nu een pagina wil bewerken, dan staat alles in HTML-code:


Selectie_018.png

Ik weet helaas heel weinig van de achtergronden van websites. Iemand een idee wat het probleem is en hoe dit op te lossen? Ik heb wel al alle beschikbare updates verwerkt, dus daar kan het niet aan liggen
 
ik zie geen HTML-code, maar wel een short-code (herkenbaar aan de [ en ] haakjes in je content-veld) van een 'fusion'-plugin.
Misschien staat de plug-in wel uit, of is die verwijderd, of corrupt. Installeer hem anders eens opnieuw!

Handig om te weten is wanneer het ontstaan is, en wat er gebeurd is. Er moet een aanleiding voor zijn ;-)
 
Laatst bewerkt:
Dank voor je antwoord.

Kun je zomaar een thema verwijderen (en weer opnieuw installeren) zonder alles helemaal te vernielen?
 
Ik denk dat je dan wel je thema-instellingen kwijt raakt. Maar dit lijkt mij eerder een plugin-probleem.
 
PHP4U, bedankt voor de suggestie. Toch maar een externe deskundige ingeschakeld. Die heeft het snel gefixt.
 
Gelukkig maar dat het gefixt is :)
Kan de fix ook worden gedeeld voor de anderen?
 
Ik denk het niet: ik ben naar een webdesignbedrijf gegaan en die hebben het geregeld. Ze waren zelfs zo vriendelijk om er geen kosten voor in rekening te brengen wegens slechts een half uurtje werk. Ze hebben er nu natuurlijk wel een klant bij voor als er groter werk aan de winkel is.
 
Jammer dat ik deze vraag niet eerder heb gezien. Maar ik had het je kunnen vertellen en dan had je het zelf kunnen fixen.

Met de nieuwe versie van Worpress wordt er standaard gebruik gemaakt van blokken, of te wel Gutenberg.
Helaas vind haast niemand dit erg prettig werken en er is dus een plug-in die alles naar de oude editor kan zetten.

Plug-in heet Classic Editor; je installeert deze plug-in en je kan gewoon alles weer zien zoals je gewend was.

Heel handig dus.

Mocht je hulp nodig hebben met Wordpress, kijk dan op mijn website. Ik ben niet zo duur en onderhoud meerdere websites.
Scheelt je in de kosten ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan