Ingevoerde gegevens in userform na sluiten userform opnieuw gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

piet19501

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2019
Berichten
15
Goedemiddag,

In VBA ben ik bezig met het ontwikkelen van een userform. De userform heeft de taak om ervoor te zorgen dat kolommen gemakkelijk verwisseld kunnen worden (met dit was ik enige tijd geleden al geholpen op dit forum). Nu wil ik dat als iemand de kolommen telkens in dezelfde volgorde wil zetten, dat die volgorde opgeslagen kan worden zodat wanneer iemand de userform weer opent hij in ene keer weer verder kan. Wat ik heb gedaan is dat zodra de de gegevens ingevoerd zijn in de userform dat als iemand dan op de Sla op knop drukt (CommandButton11) dat de ingevoerde gegevens worden neergezet in sheet 4, waarbij je die volgorde een naam geeft. Als je dan op de Recent knop (CommandButton14) drukt wil ik dat een andere userform geopend wordt (waarbij dus de gegevens van sheet 4 gebruikt worden), met de keuzes van de namen met de daarbij behorende opgeslagen gegevens. Het is me wel gelukt om ervoor te zorgen dat een nieuwe userform geopend wordt, maar voor de rest gaat het allemaal fout.
Iemand een idee hoe ik dit moet doen? Voor de zekerheid heb ik het bestand bijgevoegd, zodat als iets niet duidelijk is ook de code bekeken kan worden.
 

Bijlagen

  • applicatie voor trust.xlsm
    938,7 KB · Weergaven: 16
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan