alle mappen kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeronimo33

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2008
Berichten
17
Ik heb vandaag mijn Outlook (2016) opnieuw op mijn PC gedownload en geinstalleerd.
Voorheen had ik persoonlijke mappen (of zoiets) aangemaakt waarin ik alle mail welke ik wilde bewaren in stopte.
Deze mappen zijn nu kwijt.
Iemand een idee hoe ik deze terug kan krijgen?
 
Hoi,
Je had voor het opnieuw installeren je gegevens moeten exporteren.
Als je de mails die je wilde bewaren lokaal hebt opgeslagen, dan kan je het vergeten.
Indien niet lokaal opgeslagen en je werkt met imap dat moeten de gegevens terug te vinden zijn op de server van je provider (gmail,hotmail, telenet, Ziggo.....)
Gebruik je echter pop kan je het ook vergeten.
 
Een beetje een halve vraag. Waarom opnieuw gedownload en geïnstalleerd? Bij het opnieuw installeren blijven normaal gesproken de oorspronkelijke instellingen bewaard. Om iets terug te krijgen zet je even een back-up terug.
 
Ik heb windows opnieuw geinstalleerd met behoud van bestanden. Maar Office werkte toen niet meer en dus heb ik deze opnieuw geinstalleerd. Met alle ellende van dien.
Ik kan hem sinds net ook alleen nog maar opstarten in de veilige modus. Weet ook niet hoe ik dat op moet lossen.
Ik heb wel een backup van mijn PC via MyCloud (externe harde schijf). Zou daar ergens een backup op staa
 
Hoi,
Je had voor het opnieuw installeren je gegevens moeten exporteren.
Als je de mails die je wilde bewaren lokaal hebt opgeslagen, dan kan je het vergeten.
Indien niet lokaal opgeslagen en je werkt met imap dat moeten de gegevens terug te vinden zijn op de server van je provider (gmail,hotmail, telenet, Ziggo.....)
Gebruik je echter pop kan je het ook vergeten.

Het gaat hier om persoonlijke mappen; zijn die ook terug te vinden in GMail? Als ik Gmail (webversie) open zie ik deze mappen niet staan. Daar staan alleen de mappen welke rechtstreeks onder mijn gmail acoount hangen
 
1. Problemen met office= Office volledig verwijderen. Pc/Laptop herstarten en Office herinstalleren.
2.Gebruik je echter pop of Imap? Lees Post 2.
En je persoonlijke mappen. Waar stonden of zaten die vroeger. Als ze daar niet meer bevinden, zeker pech. Deze staan zeker niet op mijn Pc.
3. Backup
https://support.office.com/nl-nl/article/Een-back-up-maken-van-e-mailberichten-contactpersonen-en-agenda-in-een-PST-bestand-van-Outlook-of-deze-naar-een-PST-bestand-exporteren-14252b52-3075-4e9b-be4e-ff9ef1068f91
 
Geen systeemkopieën? Booten via een recovery medium en dan herstellen.
 
"Ik heb wel een backup van mijn PC via MyCloud (externe harde schijf). Zou daar ergens een backup op staan" Dat hangt er maar vanaf wat je geback-uped hebt.
Bij mij staat alles in outlook.pst. Daarvan maak ik back-ups. Kijk eens goed in je systeem of je mss meerdere outlook.pst files hebt. Is er mss een windows.old waar hij nog in zou kunnen staan?
 
Laatst bewerkt:
In Gmail staat standaard een map " belangrijk"
Hier stonden gelukkig nog veel mailtjes in welke ik nodig had.
Deze heb ik nu weer in mapjes opgeslagen.
Voor de rest ga ik er maar vanuit dat ik dikke pech heb.
Heb nu wel een pdf bestand aangemaakt

Bedankt allemaal
 
En een extra backup gemaakt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan