Android 4.2.2 updaten naar android 5 versie ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Offthefield

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2005
Berichten
369
Ik heb een Samsung tablet 7.0 inch, deze draait op de 4.2.2 versie, is het mogelijk deze te verhogen naar een android 5 versie?,
dit omdat er een aantal app's niet meer competible zijn!

Heeft iemand een idee?

Alvast bedankt
 
Het zou kunnen, maar als de update niet meer via het standaard Software-menu wordt aangeboden, dan wordt het een hoop handwerk.

Op eigen risico!

[video=youtube_share;5Gl4Giqf1cg]https://youtu.be/5Gl4Giqf1cg[/video]

Zelf zou ik liever een nieuwe tablet overwegen. Want Android 5 is ook al weer best oud.
 
Laatst bewerkt:
De prijs van tablets en telefoons is gehalveerd en de prestaties verdubbeld. Ze zijn aantrekkelijker en hebben meer geheugen. Een nieuwe batterij zit er dan al in!

Dit Jailbreaken en Root access verkrijgen gaat met onbetrouwbare progjes, waardoor er gemakkelijk kan worden gespioneerd. Je bent er niet zelden avonden mee zoet en weet niet waar je allemaal mee bezig bent. Meestal zal het trouwens ook helemaal niet gaan werken. Een toestel dat het daarna niet doet heet een "brick" dus baksteen. Als je niet wacht totdat dingen verder zijn doorontwikkeld ben je een early adapter. Samsung denkt dat de oude hardware niet meer zal voldoen.
 
Bedankt voor de reacties, dit is mijn oude vakantietablet, maar ik denk toch maar
overstap op een nieuwe
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan