Nas niet bereikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

drholly

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2005
Berichten
64
Hallo

Ik hoop dat ik hier goed zit met mijn vraag. Het probleem is als volgt:

Ik kan mijn nas (Thecus n2319) niet meer benaderen. Ik kan hem niet meer vinden in mijn netwerk.
Als ik via een browser hem via het ip-adres benader krijg ik wel de achtergrond te zien, maar het schermpje met daarin de inlognaam en wachtwoord ontbreekt. Ik heb dit vanaf diverse apparaten geprobeerd dus het kan volgens mij niet liggen aan een popupblokker oid.
Resetten helpt helaas niet. Ook heb ik al het besturingssysteem geprobeerd te upgraden vanaf een USB stick.

Wie heeft er nog tips voor me?
Alvast bedankt
 
resetten ?

Kun je je NAS ook resetten, kan natuurlijk ook de Nas zijn die zijn aanmeld pagina niet goed weer geeft.
 
Al geprobeerd, zowel met als zonder disks.
Durf niet teveel te doen uit angst om data kwijt te raken
 
Heb je ook een andere browser geprobeerd ?
Soms gooien extensies roet in het eten.

Zonder disks zou hij toch moeten melden dat hij niet geconfigureerd is ??

Sorry dat ik je vraag niet goed gelezen heb.
Maar hoe kun je het OS upgraden zonder toegang tot jou Nas.

P.S. Hier al een vraag gesteld ??
 
Laatst bewerkt:
vraag 1: ja diverse browsers geprobeerd zowel safari op Mac en iPad en edge en ie op Windows

Vraag 2: Dat kan ik dus niet zien omdat ik niet kan inloggen.

Vraag 3: dat kan via een usb-stick

Vraag 4: nee de vraag (nog) niet daar gesteld, maar wel daar gezocht, maar niets gevonden.
Ga het in iedergeval ook daar proberen
 
Upgrade

Zeg niet dat het niet kan, daarvoor ken ik dit type niet genoeg.
Maar vind het lijken op een bios-update, dat zou ik ook nooit doen zonder op het scherm te kunnen volgen wat hij doet.
Want hoe zul je weten of het goed is afgerond.

noot: Er zijn nas systemen die de inlog op een van de schijven bewaren, dus dan kan het ook nog een schijf probleem zijn.

Sorry dat ik je niet verder kan helpen. Succes gewenst.
 
Ben er zelf ook geen fan om te updaten zonder iets te zien.

Maar dat was dus nadat ik het probleem al had en hoopte het zo te kunnen oplossen


In ieder geval bedankt dat je me probeerde te helpen.
 
Heeft helaas niet geholpen

Krijg nog steeds wel de achtergrond te zien, maar niet de pop-up om in te loggen
 
Dasboard is niet te vinden in de Appstore
Ik heb het ook via de qrcode geprobeerd, maar dan is hij niet voor Nederland beschikbaar.

Ook via de thecus setup wizzard geprobeerd, maar dan wordt de nas ook niet gevonden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan