.DAT ontcijferen

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
4.439
Is een begrijpelijke cq makkelijkere methode om de .dat - inhoud zichtbaar te maken?? Methodes op google niet werkzaam of niet bruikbaar, in ieder geval voor mij geen oplossing gevonden. Ik kan me niet voorstellen dat er geen reguliere methode is, voor iedereen gelijk om die inhoud te kunnen bekijken?
 
Het ligt eraan wat er instaat. De extentie .dat beschrijft niet hoe de inhoud verpakt is.
 
Een .dat is dusdanig algemeen dat je moet weten wat er in staat en hoe dat te ontcijferen.
 
Een .dat is dusdanig algemeen dat je moet weten wat er in staat en hoe dat te ontcijferen.
. Maar wat heb je daarvoor nodig. Als je al moet weten wat er instaat en hoe je het moet ontcijferen. Het gaat hier om cryptocoins dus virtueel geld
 
Dat kan dus niet zonder dat je weet de inhoud is en hoe dit te ontcijferen.
 
Dat kan dus niet zonder dat je weet de inhoud is en hoe dit te ontcijferen.[/QUOTE
Er hoort geld in te zitten in. Wallet.dat. Virtuele portemonnee
Maar moet zichtbaar maken hoeveel bijv. ??
 
Laatst bewerkt:
Dan zal dat alleen kunnen met een programma dat speciaal voor het lezen van een dergelijk bestand is gemaakt.
Ik heb daar nog nooit iets mee gedaan. Het is dus een cryptowallet.
Dan moet je dus nog weten welk type.

Kijk hier eens:
https://www.cryptopoint.nl/ethereum/ethereum-wallet-openen
 
google " Litecoin core wallet ".dat" ", waarschijnlijk vind je dan wel een link die bij jou een belletje laat rinkelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan